پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 307638 تاریخ : 1396/08/08-10:54:26
,10028,
بیش از 512 هزار نفر در مراکز درمانی تامین اجتماعی اردبیل ویزیت شدند

تا پایان شهریور سال جاری؛

بیش از 512 هزار نفر در مراکز درمانی تامین اجتماعی اردبیل ویزیت شدند

مدیر درمان تامین اجتماعی اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه 512هزار و 902 نفر، توسط پزشکان در مراکز درمانی ملکی استان اردبیل ویزیت شده اند که این آمار نشان دهنده رشد6,5 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ دکتر مهدی نیک سیرت ضمن تشریح عملکرد شش ماهه اول مراکز درمانی ملکی استان اردبیل در سالجاری اظهار داشت: از مجموع این ویزیت ها تعداد 398 هزار و 954 نفر توسط پزشکان عمومی و 81 هزار و 565 نفر توسط پزشکان متخصص انجام شده است و 32 هزار و 383 نفر نیز با مراجعه به  دندانپزشکان  از خدمات درمانی مورد نیاز برخوردار شده اند که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ویزیت پزشکان عمومی و پزشکان متخصص، رشد 6,5درصدی را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: طی همین مدت، ده هزار و 332 نفر در بیمارستان های ملکی استان اردبیل بستری  شده اند و از این تعداد 5هزار و 30 نفر تحت عمل جراحی قرار گرفته اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی اردبیل تعداد نوزادان به دنیا آمده در شش ماهه اول سال 1396 در بیمارستانهای ملکی این استان  را 2464 نفر اعلام کرد و گفت: نکته قابل توجه در این خصوص، کاهش حدود 8 درصدی سزارین ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است.

دکتر نیک سیرت تعداد مراجعه به داروخانه های سرپایی مراکز درمانی تابعه را 372  هزار و 118 مورد و تعداد نسخ دارویی داروخانه های بستری بیمارستان های سبلان و ارس  را 40 هزار و 352  مورد اعلام کرد.

وی افزود: در مدت یاد شده 76 هزار و 922 مورد مراجعه به آزمایشگاه و 23هزار و 648مورد مراجعه به رادیولوژی مراکز درمانی ملکی استان انجام شده است و تعداد 4 هزار و 436 مورد سونوگرافی نیز در بخش سرپایی و بستری انجام شده است.

وی با بیان اینکه فضای داخلی پلی کلینیک تخصصی شهید میرزاحسینی اردبیل با صرف اعتباری بالغ بر2700میلیون ریال بهسازی شد، گفت: با اجرای این طرح ضمن افزایش بیش از60متر مربع به زیربنای مرکز درمانی، مشکل ازدحام جمعیت در سالن انتظار پلی کلینیک که موجب نارضایتی بیمه شدگان شده بود، رفع شد.

دکتر نیک سیرت بیان داشت: درسال 96 با موافقت مسئولین ارشد سازمان تامین اجتماعی و اخذ مجوز های لازم، تعداد 13 تخت به تخت های فعال بیمارستان سبلان اردبیل افزوده شد و با این افزایش، تعداد تخت های فعال بیمارستان های تامین اجتماعی استان به 203 تخت رسید.

وی ادامه داد: همچنین در راستای تحقق اهداف کلان سازمان تامین اجتماعی و به منظور پیشبرد برنامه های عملیاتی حوزه درمان سازمان، مدیریت درمان تامین اجتماعی اردبیل موفق به اخذ گواهینامه استاندارد بین المللی ایزو9001 ورژن 2015 ازشرکت TUV NORD آلمان شد.

 

اخبار مرتبط


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران