پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 307665 تاریخ : 1396/08/08-14:31:59
,10028,
ویزیت بیش از 490 هزار بیمار در مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان

تا پایان شهریور ماه امسال انجام شد:

ویزیت بیش از 490 هزار بیمار در مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان

مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان گفت: در 6 ماهه اول سال جاری، 490 هزار و 500 مورد مراجعه سرپایی به دو بیمارستان و 4 درمانگاه سرپایی تامین اجتماعی در این استان انجام شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ دکتر علی محمدی  اظهار داشت: ویزیت پزشکان در این مدت، نسبت به مدت مشابه سال قبل در بیمارستانهای تامین اجتماعی استان زنجان، رشد 7درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه در 6 ماهه اول سالجاری،  9 هزار و 814 نفر از بیماران در دو مرکز درمانی امام حسین و امید ابهر بستری شده اند، اضافه کرد: بیش از 4500 نفر از بستری شدگان، تحت عمل جراحی بزرگ و کوچک قرار گرفته اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان به تعداد موالید در دو مرکز درمانی امید ابهر و امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: طی شش ماهه اول سال جاری 2861 مورد زایمان در این مراکز انجام شده است که نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته، افزایش  4,68 درصدی داشته است.

دکتر محمدی با تاکید بر اجرای طرح تکریم سالمندان در مراکز درمانی تامین اجتماعی افزود: 71هزار 317 نفر از افراد سالمند به محض مراجعه به این مراکز، خارج از نوبت و به صورت ویژه پذیرش و مورد مداوا قرار گرفته اند.

وی تعداد مراجعین خدمات تشخیصی درمانی سرپایی در کل مراکز درمانی تامین اجتماعی استان را بیش از 601 هزار نفر عنوان کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی در زنجان  با دو بیمارستان، یک پلی‌کلینیک تخصصی و 4 درمانگاه سرپایی در شهرستانهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده، خدمات را به صورت کاملا رایگان به بیمه شدگان سازمان ارائه می نماید.

 

اخبار مرتبط


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 304
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران