وی ادامه داد: همانگونه که پیشتر نیز بارها اعلام کرده ایم، قیمت بازار خودروها توسط واسطه ها و سودجویان تعیین می شود و برآوردها حاکی از عدم استقبال جامعه از این عددسازی ها و وجود رکود در بازار خودرو است.
معاون بازاریابی و فروش سایپا از افزایش عرضه خودرو توسط خودروسازان در ماه های اخیر خبر داد و گفت: گروه خودروسازی سایپا با برنامه ریزی های موثر در زمینه افزایش تولید و عرضه، موفق شده است تا توازنی در عرضه و تقاضا ایجاد کند، به شکلی که برخی از محصولات این گروه خودروسازی در طرح های فروش اخیر، از فرآیند قرعه کشی خارج شده و به تمامی متقاضیان خودرو تعلق گرفته است.
وی افزود: این روند همچنان ادامه خواهد داشت و امیدواریم حمایت های لازم از صنعت خودروسازی به ویژه در شرایط دشوار تحریم و کرونا انجام شود تا با افزایش تنوع و تیراژ تولید شاهد حذف واسطه گری از بازار خودرو باشیم.