پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 313164 تاریخ : 1396/10/17-12:56:40
,17,
یک کارگاه و دو دوره آموزشی برای فعالان اقتصادی و تشکل‌های بخش خصوصی

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند

یک کارگاه و دو دوره آموزشی برای فعالان اقتصادی و تشکل‌های بخش خصوصی

مرکز آموزش اتاق بازرگانی تهران یک کارگاه آموزشی با عنوان «اصول و فنون مذاکره در تشکل‌های اقتصادی» و دو دوره آموزشی با عناوین «لجستیک و مدیره زنجیر تامین» و «مدیریت خرید، سفارشات خارجی و اعتبارات اسنادی ویژه بازرگان» برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مرکز آموزش اتاق بازرگانی تهران، در ادامه برنامه‌های آموزشی خود برای توانمندسازی فعالان و تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی از طریق برپایی دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، قصد دارد به آموزش اصول و فنون مذاکره، لجستیک و برنامه‌ریزی و امور مهمی چون اعتبارات اسنادی، سفارش و مدیریت خرید بپردازد.

 کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکره در تشکل‌های اقتصادی

 این کارگاه آموزشی به مدت 8 ساعت و طی دو جلسه چهار ساعته برگزار می‌شود. زمان برگزاری نخستین جلسه این کارگاه روز یکشنبه 24 دی ماه از ساعت 13 تا 17 است و دومین جلسه نیز یکشنبه بعد از آن و در همان ساعت برگزار می‌شود. مسوولیت تدریس و هدایت این کارگاه آموزشی برعهده پدرام موسوی است و مخاطبان آن اعضای هیات رییسه، دبیران و کارشناسان تشکل‌های اقتصادی عضو اتاق تهران هستند.

 در این کارگاه آموزشی، سرفصل‌هایی چون تعارض و نقش مذاکره در مدیریت آن، چیستی مذاکره و مفهوم مذاکره برنده – برنده، ترفندها و دشواری‌های مذاکره و ... به بحث و بررسی گذاشته می‌شود.

حضور در این کارگاه آموزشی متضمن پرداخت هزینه نیست و متقاضیان صرفا با ارائه معرفی‌نامه از تشکل خود می‌توانند در آن شرکت کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت کارگاه، اولویت با علاقمندانی است که زودتر ثبت‌نام خود را تکمیل می‌کنند.

 دوره آموزشی مدیریت خرید، سفارشات خارجی و اعتبارات اسنادی ویژه بازرگانان

 این دوره آموزشی به مدت 32 ساعت و در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 16 تا 20 برگزار می‌شود. مدرس این دوره آموزشی ایرج زینال‌زاده است و مخاطبان آن صاحبان کسب‌وکار و مدیران بنگاه‌های اقتصادی هستند.

در این دوره آموزشی، سرفصل‌هایی چون کارت بازرگانی، روش‌های واردات و مراحل آن تا ترخیص کالا، ثبت سفارش، هزینه و ریسک، قیمت تمام شده، عوامل اثرگذار در کاهش ریسک، بیمه حمل‌ونقل،  اینکوترمز، قراردادهای خرید و مذاکرات، محاسبه قیمت تمام شده وارداتی، محاسبه حقوق ورودی و مالیات بر ارزش افزوده و ... آموزش داده می‌شود.

 دوره آموزشی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین

 این دوره آموزشی به مدت 16 ساعت و در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 16 تا 20 برگزار می‌شود. آغاز این دوره روز یکشنبه 8 بهمن ماه 96 و مدرس آقای سید ضیاءالدین خرمشاهی است. مخاطبان این دوره آموزشی نیز صاحبان کسب‌وکار و مدیران بنگاه‌های اقتصادی بخش خصوصی هستند.

در این دوره آموزشی، سرفصل‌هایی چون مقدمه‌ای بر ارزش و زنجیره ارزش و جایگاه آن، مفهوم لجستیک، نقش تامین‌کنندگان در فعالیت‌های سازمانی و اهمیت آنها، هدایت جریان عرضه و تقاضا، مدیریت جریات اطلاعات و مواد، جایگاه مشتری در زنجیره ارزش و تامین، مدیریت لجستیک و ... آموزش داده می‌شود.

علاقمندان می‌توانند با دریافت و تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آن به نمابر 88107762 یا ایمیل edu@tccim.com در این کارگاه شرکت کنند. هم‌چنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با مرکز آموزش اتاق تهران با شماره تلفن‌های 88107732 و 88107723 تماس گرفت.

 با توجه به محدودیت ظرفیت در کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی اتاق تهران، اولویت با علاقمندانی است که زودتر ثبت‌نام خود را تکمیل می‌کنند.

 

دریافت فرم کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکره در تشکل‌های اقتصادی

دریافت فرم دوره آموزشی مدیریت خرید، سفارشات خارجی و اعتبارات اسنادی

دریافت فرم دوره آموزشی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران