پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657691 تاریخ : 1402/04/27-19:06:52
,3,
گسترش خدمات آنلاین، راه بهینه برای پاسخگویی به مشتریان است

گسترش خدمات آنلاین، راه بهینه برای پاسخگویی به مشتریان است

عضو هیأت مدیره بانک، گفت: با توجه به افزایش سریع تعداد مشتریان بانک، راهی به جز گسترش خدمات آنلاین نداریم؛ زیرا شعب ما ظرفیت پذیرش این تعداد مشتری را نخواهند داشت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران ، نشست هم اندیشی رؤسای شعب و دوایر ستادی بانک در استان تهران با حضور «حمیدرضا توسلی» عضو هیأت مدیره بانک، «سید قاسم هاشمی راد» معاون مالی مدیرعامل بانک، «رضا قرایی پور» سرپرست معاونت امور برنامه ریزی و توسعه بانک و «احمدرضا فرجی» معاون مدیر امور شعب استان های بانک و جمعی از مدیران برگزار شد.

در این نشست از شعبی که عملکرد موفقی در زمینه افتتاح حساب آنلاین، وام آنلاین و سفته الکترونیک داشتند، تقدیر شد.
در ادامه نشست «توسلی» عضو هیأت مدیره بانک ضمن تشکر از شعبی که در ارائه سرویس های الکترونیک موفق عمل کردند، گفت: با توجه به افزایش سریع تعداد مشتریان بانک، راهی به جز گسترش خدمات آنلاین نداریم؛ زیرا شعب ما ظرفیت پذیرش این تعداد مشتری را نخواهند داشت.
«مجید زاغری» مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان تهران نیز گزارشی از عملکرد بانک در استان ارائه کرد و این نشست را فرصتی برای تبادل نظر و به اشتراک گذاری تجربه های موفق رؤسای شعب در حوزه بانکداری الکترونیک دانست.
در پایان نشست، تعدادی از رؤسای شعب به بیان نظرات و پیشنهاداتی برای بهبود فرآیند خدمات الکترونیک پرداختند و دلایل موفقیت شعب بانک را بررسی کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 255
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران