پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 375941 تاریخ : 1397/06/14-16:46:25
,1,
گزارش عملکرد مجمع عمومی سالیانه سهامداران بانک آینده منتشرشد

گزارش عملکرد مجمع عمومی سالیانه سهامداران بانک آینده منتشرشد

گزارش عملکرد پایدار بانک آینده (سال 1396) همراه با برگزاری مجمع عمومی سالیانه سهامداران منتشر شد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک آینده، با نگاهی جامع و آینده‌نگر، همواره حضور و فعالیت‌های خود را بر بستر تحقق اهداف توسعه پایدار در اقصی نقاط کشورمان، تعریف و دنبال می‌کند. این رویکرد، به معنای ایجاد یکپارچگی و توازن میان جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی اقدامات و تعاملات سازمانی است. آن‌چه در این میان، حائز اهمیت است؛ ایجاد ارتباط متقابل و گفت‌وگویی باز، شفاف و چندجانبه با همه ذی‌نفعان کلیدی بانک است. 

بدین منظور؛ بانک آینده، دومین گزارش عملکرد پایدار خود، مرتبط با عملکرد سال مالی 1396 را منتشر و در جلسه مجمع عمومی سالیانه سهامداران شرکت، توزیع نموده است. از یک طرف، این گام مهم هم‌سو با تحولات داخلی و بین‌المللی برای تقویت پایداری، شفافیت و سلامت عملکردی کسب و کارها بوده؛ و از سوی دیگر، منعکس کننده باور سازمانی تک تک شهروندان بانک در تلاش برای ”خلق آینده پایدار“ و ”ارزش‌آفرینی برای ذی‌نفعان کلیدی سازمان“ است. این گزارش، با استفاده از دستورالعمل راهنمای گزاردش‌دهی پایدار (GRI) تدوین شده؛ که در سطح بین‌المللی، از جمله معتبرین ابزارهای گزارش‌دهی عملکرد پایدار و مسئولانه کسب و کار محسوب می‌شود. 
اهم موضوعاتی که در این گزارش، به آنان پرداخته شده است؛ عبارتند از:
• چگونگی سهیم بودن در داشتن اقتصادی پویا و مولد.
• چگونگی سهیم بودن در اقتصادی سالم و شفاف.
• معرفی خدمات بانک با تاثیرات مثبت اجتماعی و زیست محیطی.
• تشریح تعاملات بانک با مشتریان با محوریت: اعتماد، پاسخ‌گویی و ارتقای رضایتمندی.
• چگونگی ارج نهادن به حضور و تلاش‌های شهروندان بانک (سرمایه‌های انسانی) و حرکت در مسیر بالندگی و توانمندسازی آن‌ها.
• ارائه اطلاعات مربوط به برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته برای حفاظت از محیط‌زیست.
• معرفی برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در زمینه توسعه مشارکت‌های اجتماعی و انسان دوستانه.
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 200
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران