پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 592987 تاریخ : 1400/10/22-17:10:08
,10028,
کلینیک دیابت در بیمارستان تامین اجتماعی خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس راه اندازی می شود

کلینیک دیابت در بیمارستان تامین اجتماعی خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس راه اندازی می شود

با هدف افزایش ارایه خدمات بهینه به بیماران دیابتی و ارائه خدمات مشاوره ای و تخصصی به این قشر از بیمه شدگان، کلینیک دیابت در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس راه اندازی می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، این اقدام در نشستی به ریاست مدیر داخلی این بیمارستان اعلام و با حضور کارشناسان مرتبط مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا در مسیر نهایی شدن گام بردارد.

اضافه می نماید در راستای ارایه خدمات مطلوب به بیمه شدگان دستگاه دیالیز ایرانی ATF برای دیالیز بیماران در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس راه اندازی شد.

از مشخصات این دستگاه که قابل رقابت با انواع خارجی آن است می توان دقت بالا، بهره گیری از منوی فارسی و تغییرات کاربر پسند عنوان کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 235
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران