پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 577205 تاریخ : 1400/01/22-13:43:13
,9,
کشف و توقیف 5800 قلم داروی غیرمجاز از یک عطاری

توسط معاونت غذا و دارو کرمانشاه صورت گرفت:

کشف و توقیف 5800 قلم داروی غیرمجاز از یک عطاری

رئیس اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو از کشف و توقیف 5800 قلم داروی غیرمجاز از یک مغازه عطاری در شهرستان جوانرود خبر داد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از معاونت غذا و دارو کرمانشاه، دکتر کیومرث رحیمی با اعلام این خبر گفت: در روز چهارشنبه 18 فروردین ماه اکیپ کارشناسان این اداره به همراه مأمورین محترم پلیس امنیت عمومی شهرستان جوانرود، طی بازدید از یک عطاری 5800 قلم انواع داروهای قاچاق ، تقلبی ، خارج از شبکه رسمی توزیع و دست ساز از یک مغازه عطاری در شهرستان جوانرود کشف و توقیف کردند.


وی افزود: صاحب مغازه برخی از داروها را در خودرویی که مقابل مغازه پارک شده بود نگهداری کرده و در هنگام فروش از محل جاساز خارج می کرد که خودرو حسب دستور مقام محترم قضایی بازرسی و مقدار قابل توجهی دارو در آن مشاهده گردید که جملگی داروها توقیف شد.

وی تصریح کرد: پرونده این کشف جهت طی کردن مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

دکتر رحیمی خاطرنشان ساخت: عطاری ها فقط مجاز به عرضه انواع گیاهان و عرقیات هستند و عرضه هرگونه دارو، انواع داروهای دست ساز و خارج از شبکه رسمی توزیع، داروهای مخدر و روانگردان و نیز اقدامات پزشکی در عطاری ممنوع است. همشهریان عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره 08334278541 بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم به عمل آید.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 247
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران