پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421636 تاریخ : 1397/08/27-12:51:05
,17,
کشف محموله قاچاق بالغ بر 10 میلیارد ریال در تانکرهای حامل قیر

کشف محموله قاچاق بالغ بر 10 میلیارد ریال در تانکرهای حامل قیر

ماموران گمرک پل چوبی جلفا در یک عملیات موفق به کشف یک محموله بزرگ قاچاق با ارزش بیش از 10 میلیارد ریال، درتانکرهای حامل قیرشدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی گمرک ایران ، فتح الله حسنلویی مدیر کل گمرک جلفا در این خصوص گفت : ماموران گمرک پل چوبی در جلفا با هوشیاری و رصد محموله، در بررسی اسناد و مدارک 4 دستگاه کامیون تانکردار به آنها مشکوک شده و به بازرسی آنها اقدام کردند.

بر اساس این گزارش، کامیون ها چند روز قبل با محموله قیر از کشور خارج شده و به عنوان کامیون حاوی تانکرهای خالی به محوطه گمرک پل چوبی وارد شدند. با تصمیم مسئولان این گمرک پس از ارزیابی و بازدید و معاینه اولیه، یکی از ماموران گمرک علیرغم مخاطرات ناشی از استنشاق گاز داخل تانکر از دریچه بالای مخزن به تانکرها وارد شده و موفق به شناسایی و کشف محموله های قاچاق می‌شود.

وی افزود: بر اساس این گزارش ازمحل جداره‌های قسمت‌های جلو و عقب هر چهار تانکر انبوهی کالا مشتمل بر پنج و نیم تن مغز فندق ‌‌، ‌،2228 باکس سیگار و ده ها قلم کالای دیگر نظیر کفش ، پوتین ، انواع البسه زنانه و مردانه تولید کشورهای مختلف به ارزش تقریبی بالغ بر ده میلیارد ریال از تانکرها کشف شد.

حسنلویی ادامه داد: این کالا ها به شیوه بسیار ماهرانه در جداره‌ها جاسازی شده بود که با هوشیاری و فداکاری یکی از ماموران این گمرک شناسایی شد. مراتب شناسایی و کشف این کالاهای قاچاق در حضور نمایندگان دادستانی شهرستان صورتجلسه و هر چهار متهم پرونده به مرجع ذیصلاح ارجاع شد.

ماموران گمرک پل چوبی در جلفا در حالی موفق به کشف این عملیات شدند، که این گمرک هم اکنون به ایکس ری و تجهیزات کنترلی مجهز نشده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 218
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران