پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351369 تاریخ : 1397/04/05-10:45:10
,17,
کشف دو محموله جدید قاچاق انسان توسط ماموران گمرک

کشف دو محموله جدید قاچاق انسان توسط ماموران گمرک

ماموران گمرک موفق به کشف دو محموله جدید قاچاق انسان شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی گمرک ایران؛ این دو محموله صدودومین و صدوسومین مورد کشف قاچاق انسان است که با هوشیاری ماموران گمرک و با استفاده از دستگاههای کنترلی پیشرفته کشف و ضبط می شود .

بنابراین گزارش ؛ ماموران گمرک بازرگان با رصد یک کامیون خروجی موفق به کشف یک مورد قاچاق انسان شدند. ماموران این گمرک پس از بررسی مدارک کامیون که بدون بار در حال ورود به کشور بود، وبا بررسی آن به وسیله دستگاه ایکس متوجه حضور یک نفر در داخل کامیون شدند.
این ماموران پس از بازرسی کامیون موفق به کشف یک نفر تبعه ایرانی شدند. وی قصد داشت با مخفی شدن در این کامیون به طور غیرقانونی به کشور وارد شود. با کشف این مورد، کشف قاچاق انسان از سوی ماموران گمرک از ابتدای سال جاری تا کنون به 102 مورد رسید. این فرد از سوی ماموران گمرک به مراجع قضایی تحویل داده شد.
در اقدام دیگری ماموران گمرک در بازرسی از یک دستگاه کامیون ورودی موفق به کشف یک مورد قاچاق انسان شدند و در این عملیات یک تبعه خارجی از داخل بار کامیون کشف و دستگیر شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 276
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران