پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 681949 تاریخ : 1402/12/19-17:46:20
,10025,
کارنامه 11ماهه بیمه تعاون زیر ذره بین

کارنامه 11ماهه بیمه تعاون زیر ذره بین

فروش بیمه تعاون به 2334 میلیارد تومان نزدیک شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون؛ فروش 11 ماهه 1402 شرکت بیمه تعاون به مدیرعاملی یونس مظلومی به 2334 میلیارد تومان نزدیک شد و انتظار می رود تا پایان امسال به رقم 3 هزار میلیارد تومان و حتی بیشتر هم برسد. اتفاقی که یک رکورد و جهش در کارنامه تنها شرکت بیمه ای با ماهیت تعاونی به شمار می رود و به نظر می رسد در سال بعد هدف گذاری این بیمه گر رسیدن به مقصد 4 تا 5 هزار میلیارد تومان فروش باشد.

درآمد شرکت بیمه تعاون در سال 1400 به رقمی بیش از یک هزار و 47 میلیارد و 500 میلیون تومان رسید و در سال گذشته رقم فروش یک هزار و 834 میلیارد و 643 میلیون تومان را ثبت کرد و این تغییر باعث شد تا هیات مدیره رقم فروش در سال 1402 را تا 3 هزار میلیارد تومان هدف گذاری کند.
هم اکنون و با پایان بهمن ماه میزان فروش بیمه تعاون به رقم 2 هزار و 333 میلیارد و 820 میلیون تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 51 درصد رشد فروش را تجربه کرده است.

مقایسه ترکیب پرتفوی بیمه تعاون در 11 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان از یک تغییر محسوس دارد به گونه ای که سهم درمان از کل فروش شرکت از 23 درصد در پایان بهمن سال گذشته به 12 درصد در پایان بهمن امسال کاهش پیدا کرده و سهم بیمه شخص ثالث و حوادث سرنشین از 36 درصد در سال گذشته به 48 درصد در سال جاری افزایش یافته است. افزون بر اینکه سهم بیمه بدنه خودرو و بیمه زندگی هم هر کدام یک درصد بیشتر شده به نحوی که سهم بیمه بدنه خودرو در پایان بهمن امسال به 6 درصد و سهم بیمه زندگی به 18 درصد رسیده است.
این گزارش می افزاید: نسبت خسارت به حق بیمه تولیدی بیمه تعاون در پایان بهمن امسال به 55 درصد رسیده که دلیل اصلی آن را می توان در سرعت بالای پرداخت خسارت و تلاش برای جبران به موقع خسارت ها قلمداد کرد چرا که اعتقاد مظلومی بر این است که یک شرکت بیمه ای اگر بخواهد رضایت مشتری را جلب کند، باید سرعت خدمات خود علی الخصوص پرداخت خسارت را بالا ببرد و حتی قبل از پرداخت حقوق کارکنان خود این امر مهم را عملی کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 216
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران