پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 635096 تاریخ : 1402/01/20-15:24:50
,13,
پیش بینی صادرات مرغ مازاد پس از ماه مبارک رمضان

پیش بینی صادرات مرغ مازاد پس از ماه مبارک رمضان

دبیر انجمن شرکت های زنجیره ای تولید گوشت مرغ کشور گفت: در حال حاضر تامین گوشت مرغ مناسب است و پیش بینی می شود بعد از ماه رمضان مرغ مازاد صادرات شود.

به گزارش بانک و صنعت، رضا مبصری، دبیر انجمن شرکت های زنجیره ای تولید گوشت مرغ در برنامه ای رادیویی درباره وضعیت تأمین گوشت مرغ گفت: صنعت طیور ظرفیت های خوبی در تولید دارد و مشمول تأمین میزان مورد نیاز گوشت مرغ کشور است.

وی افزود: سالانه حدود دو میلیون و 600 هزار تن گوشت مرغ تولید در کشور تولید می شود و تقریباً سرانه 28 تا 30 کیلوگرم تأمین می شود. این روند به روال خودش باقی است اگر چه مقدار سلامتی گوشت مرغ که انستیتو تغذیه ایران توصیه کرده چیزی حدود دو کیلوگرم در ماه یعنی 24 کیلو سالانه است و در حال حاضر بیش از این مقدار برای هر نفر در کشور تولید و تأمین می شود؛ البته این با نوساناتی هم به طور معمول مواجه است.

دبیر انجمن شرکت های زنجیره ای تولید گوشت مرغ ادامه داد: اقبال به گوشت مرغ با افزایش نرخ گوشت قرمز بیشتر می شود. هنگام افزایش تقاضا بالانس عرضه و تقاضا تا حدودی بهم می ریزد اما در روزهای آینده شاهد ثبات در بازار گوشت مرغ خواهیم بود و حتی پیش بینی ما این است که اواخر این ماه و پس از پایان ماه رمضان مرغ مازاد صادرات شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 254
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران