پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 595234 تاریخ : 1401/01/14-08:27:25
,10028,
پیام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت فرارسیدن یوم الله 12 فروردین

پیام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت فرارسیدن یوم الله 12 فروردین

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی فرارسیدن یوم الله 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، پیام دکتر میرهاشم موسوی به شرح زیر است:

دوازدهمین روز از بهار، هرساله یادآور حماسه ملت بزرگ ایران در استقرار نظام جمهوری اسلامی و رهایی از استبداد و وابستگی است. این روز از بارزترین جلوه های اراده مردم در تعیین سرنوشت خود و از افتخارات نظام اسلامی است که به فاصله کوتاهی از پیروزی انقلاب با تدبیر و دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی محقق شد تا اراده مردم برای دستیابی به استقلال، آزادی و عدالت، از مسیر جمهوری اسلامی عبور کند.
اراده و مسیری که از اولین روز وقوع انقلاب با خباثت و دشمنی های مختلف خارجی و داخلی مواجه شد. از ترورهای کور مردم و مسئولین انقلابی و دانشمندان گرفته تا جنگ تحمیلی و نفوذ منافقان و تحریم هایی که به اذعان دشمنان شدیدترین تحریم های تاریخ را بر این مردم و کشور تحمیل کردند. خباثت هایی که شاید هرکدام به تنهایی برای از بین بردن یک نظام سیاسی کافی بود اما با عنایت الهی و با استقامت مردم، پرچم این انقلاب همچنان برافراشته بوده و انشالله افق پیشرو، روشن تر از دیروز است.
سازمان تامین اجتماعی نیز در مسیر تحقق عدالت و خدمت رسانی و راهبردهای تعیین شده توسط مقام معظم رهبری نقشی محوری بر عهده دارد. نقشی که علاوه بر خدمت رسانی در حوزه خدمات بیمه ای و درمانی، باید ناظر به راهبرد ارتقا کیفی و کمی تولید بوده و از طریق تمرکز بر مزیت های دانش بنیان مورد تأکید در نام گذاری سال، به اشتغال آفرینی نیز منجر شود.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سالروز جمهوری اسلامی، این روز بزرگ و سرنوشت ساز به محضر ملت شریف ایران اسلامی، امیدوارم در سال جاری با همراهی خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی و استفاده از ظرفیت های داخل و بیرون از سازمان بزرگ تأمین اجتماعی، در جهت اعتلای ایران اسلامی گام برداریم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 259
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران