پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658646 تاریخ : 1402/06/04-11:29:01
,1,
پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت «روز کارمند»

پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت «روز کارمند»

مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت چهارم شهریور روز «کارمند»، از تلاش های کارکنان در راه تحقق اهداف راهبردی و برنامه های این بانک در مسیر خدمت به مردم و اقتصاد کشور قدردانی کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در پیام سیدضیاء ایمانی آمده است: «اهداف راهبردی و کلان اقتصاد کشور در ادارات، سازمان ها، نهادها و از جمله بانک ها، از طریق شبکه مویرگی خدمات کارکنان و مدیران دنبال می شود و به ثمر می نشیند.

روز کارمند به عنوان سومین روز از هفته دولت، یادآور اهمیت عنصر «خدمت» در فرهنگ کار و تجلیل و ارج نهادن به تلاش های کارگزاران دولت است.

امروز محور اصلی ارائه خدمت به مردم در نظام بانکی با وجود همه پیشرفت ها و نوآوری ها در فناوری های بانکی و مالی و حتی بهره مندی از هوش مصنوعی در ره یافت های جدید علوم بانکی، همچنان به نقش آفرینی نیروی انسانی متعهد و متخصص نیازمند است.

در بانک صادرات ایران نیز کارکنان بزرگترین دارایی واقعی بانک به شمار می آیند و به عنوان سرمایه های انسانی از جایگاه برجسته و مهمی برخوردارند.

فرارسیدن این روز را بهانه می کنم تا از زحمات، تلاش ها، دلسوزی ها و تعهد سازمانی کارمندان شریف بانک صادرات ایران قدردانی کنم و برای تمامی آنها در سراسر واحد های صف و ستاد آرزوی سلامتی، موفقیت و توفیق در خدمت و عمل به برنامه ها و اهداف تعیین شده را دارم.?



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 268
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران