پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 580205 تاریخ : 1400/02/22-11:03:46
,10025,
پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین به مناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین به مناسبت عید سعید فطر

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

به گزارش بانک و صنعت، رمضان ماه دلدادگی به پروردگار، ماه خدا جویی وخودسازی، ماه رحمت و مغفرت، ماه انس با قرآن و ماه توبه و تهذیب نفس به پایان رسید.

خدای سبحان را شاکرم که یک بار دیگر توفیق یک ماه بندگی و بهره مندی از سفره پر برکت ضیافت الهی و شبهای پر فضیلت قدر را به ما عطا کرد و اکنون با دلهایی سرشار از عشق و محبت و با آرزوی این که طاعات و عباداتمان مقبول درگاه حضرت حق قرار گرفته باشد به پیشواز عید سعید فطر می رویم.

افتخار دارم فرارسیدن عید سعید فطر هنگامه بارش رحمت الهی بر دلهای بندگان مخلص و پرهیزکار را به تمامی همکاران گرامی بیمه کارآفرین و خانواده های محترمشان تبریک عرض نمایم.

امیدوارم در سایه مهر و عطوفت پروردگار متعال و به یُمن این ایّام فرخنده تنی سالم و روح و جانی سرشار از شادمانی و ایمان مستحکم به الطاف الهی داشته باشید.


محمد حیدری مدیرعامل



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 253
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران