پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670444 تاریخ : 1402/09/12-18:07:05
,10025,
پویش حمایت از محیط زیست بیمه زندگی خاورمیانه به مناسبت گرامیداشت هفته بیمه

پویش حمایت از محیط زیست بیمه زندگی خاورمیانه به مناسبت گرامیداشت هفته بیمه

پویش حمایت از محیط زیست بیمه زندگی خاورمیانه به مناسبت گرامیداشت هفته بیمه در قالب برنامه پاکسازی طبیعت اجرا شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه خاورمیانه، بیمه زندگی خاورمیانه به مناسبت گرامیداشت هفته بیمه، پویش حمایت از محیط زیست خود را در قالب برنامه پاکسازی طبیعت آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه زندگی خاورمیانه این پویش با همکاری و مشارکت تمامی اعضای سازمان های فروش خود و دوستداران طبیعت در سراسر میهن عزیزمان از هفتم تا سیزدهم آذرماه سال جاری برگزار می شود که تا این لحظه استقبال خوبی از آن شده است.
این برنامه با هدف نجات زمین از آلودگی های زباله، فرهنگ سازی در این زمینه و آگاهی بخشی به مردم در مورد اثرات رها شدن انواع زباله ها در زندگی انسان ها، جانوران و گیاهان تشکیل شده است.
بیمه زندگی خاورمیانه متعهد است که با همکاری تمامی اعضای سازمان های فروش، پویش حمایت از محیط زیست را در راستای مسئولیت اجتماعی خود به صورت مستمر در طول سال ادامه دهد تا گامی هر چند کوچک در زمینه آموزش و آگاهی بخشی به مردم درباره اثرات بی توجهی به محیط زیست برداریم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 138
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران