پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669461 تاریخ : 1402/07/20-16:52:43
,10025,
پدافند غیرعامل ساز و کار نوین و موثری در تقویت بنیه دفاعی کشور در مقابل تهدیدات انسانی و طبیعی است

مدیرعامل بیمه آسیا در نشست کمیته پدافند غیرعامل:

پدافند غیرعامل ساز و کار نوین و موثری در تقویت بنیه دفاعی کشور در مقابل تهدیدات انسانی و طبیعی است

مسعود بادین در نشست کمیته پدافند غیرعامل بیمه آسیا بر ضرورت پدافند غیرعامل در عملیات بیمه گری و عدم توقف خدمات به بیمه گذاران در زمان بروز مشکلات سایبری تأکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این نشست، شناسایی، پیش بینی و پیشگیری تهدیدات را اساس پدافند غیرعامل در هر سازمان برشمرد و حملات سایبری را مهم ترین تهدید بالقوه در کشور خواند.


مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل ساز و کار نوین و موثری در تقویت بنیه دفاعی کشور در مقابل تهدیدات انسانی و طبیعی است، افزود: صنعت بیمه در حوزه سایبری آسیب پذیرتر است، از این رو آموزش و افزایش سطح آگاهی کارکنان و شبکه فروش از مفاهیم و ساختار پدافند غیرعامل باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی در این نشست بر ضرورت پدافند غیرعامل در عملیات بیمه گری و عدم توقف خدمات به بیمه گذاران در زمان بروز مشکلات سایبری، تأکید کرد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 226
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران