پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657678 تاریخ : 1402/04/27-16:27:30
,10028,
پاسخگویی مستقیم مدیران سازمان تأمین اجتماعی به تماس های تلفنی مردم

سرپرست اداره کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی خبر داد:

پاسخگویی مستقیم مدیران سازمان تأمین اجتماعی به تماس های تلفنی مردم

سرپرست اداره کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی گفت: در ایام هفته تأمین اجتماعی و با هدف توسعه تعامل با مخاطبان و پاسخگوی بی واسطه به ذی نفعان، جمعی از مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف تخصصی سازمان تأمین اجتماعی برای پاسخگویی مستقیم به سوالات، انتقادات و پیشنهادات مردمی، در مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان حضور یافتند و در کنار کارشناسان این مرکز، به تماس های زیادی از سوی مخاطبان سازمان پاسخ گفتند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، رحمان فراهانی اظهار داشت: اداره کل ارتباطات و نظارت مردمی در راستای تحقق اهداف سازمان و جلب رضایتمندی ذی نفعان، در چندین نوبت از معاونت های سازمان برای پاسخگویی و برقراری ارتباط دو سویه میان سازمان و مخاطبان دعوت به عمل آورده که این امر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. در سال جاری این موضوع در هفته تأمین اجتماعی نیز به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مدیران و کارشناسان معاونت بیمه ای در تاریخ 24 تیر برای پاسخگویی به سوالات ذی نفعان، در مرکز تماس 1420 حضور یافتند و در این روز از تعداد 3155 تماس صورت گرفته با مرکز 1420 در ساعت 8:00 لغایت 10:00، تعداد 515 مخاطب خواستار صحبت با همکاران حوزه بیمه ای بوده اند، که 115 تماس توسط همکاران آن حوزه پاسخ داده شد و سایر تماس ها توسط کاربران مرکز یادشده پاسخ داده شده است.

فراهانی گفت: در تاریخ 21 تیر نیز مدیران و کارشناسان معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات ذینفعان، در مرکز تماس 1420 حضور یافتند و از تعداد 2016 تماس صورت گرفته با مرکز 1420 در ساعت 8:00 لغایت 10:00، تعداد 138 مخاطب خواستار صحبت با همکاران حوزه درمان بوده اند، که 81 تماس توسط همکاران آن حوزه پاسخگویی گردید و سایر تماس ها توسط کاربران مرکز یاد شده پاسخ داده شده است.

وی افزود: مدیران و کارشناسان معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی نیز در تاریخ 25 تیرماه در مرکز ارتباطات و نظارت مردمی پاسخگوی سوالات و نقطه نظرات کارکنان واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی بوده اند و به تعداد زیادی از تماس های کارکنان از سراسر کشور پاسخ داده اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 233
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران