وی افزود: مدیران و کارشناسان معاونت بیمه ای در تاریخ 24 تیر برای پاسخگویی به سوالات ذی نفعان، در مرکز تماس 1420 حضور یافتند و در این روز از تعداد 3155 تماس صورت گرفته با مرکز 1420 در ساعت 8:00 لغایت 10:00، تعداد 515 مخاطب خواستار صحبت با همکاران حوزه بیمه ای بوده اند، که 115 تماس توسط همکاران آن حوزه پاسخ داده شد و سایر تماس ها توسط کاربران مرکز یادشده پاسخ داده شده است.
فراهانی گفت: در تاریخ 21 تیر نیز مدیران و کارشناسان معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات ذینفعان، در مرکز تماس 1420 حضور یافتند و از تعداد 2016 تماس صورت گرفته با مرکز 1420 در ساعت 8:00 لغایت 10:00، تعداد 138 مخاطب خواستار صحبت با همکاران حوزه درمان بوده اند، که 81 تماس توسط همکاران آن حوزه پاسخگویی گردید و سایر تماس ها توسط کاربران مرکز یاد شده پاسخ داده شده است.
وی افزود: مدیران و کارشناسان معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی نیز در تاریخ 25 تیرماه در مرکز ارتباطات و نظارت مردمی پاسخگوی سوالات و نقطه نظرات کارکنان واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی بوده اند و به تعداد زیادی از تماس های کارکنان از سراسر کشور پاسخ داده اند.