پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 588086 تاریخ : 1400/06/17-11:42:23
,10028,10029,
وضعیت پرداختی های سازمان  بیمه سلامت به مراکز درمانی طرف قرارداد

وضعیت پرداختی های سازمان بیمه سلامت به مراکز درمانی طرف قرارداد

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت گفت: در زمینه اجرای نسخه الکترونیکی در سازمان بیمه سلامت پیشرفت های خوبی انجام شده و پرداختی های نسخه الکترونیک با عنایت به درصد پیشرفت آن، رو به افزایش است.

به گزارش بانک و صنعت، حسین رنجبران درباره آخرین وضعیت پرداختی های سازمان بیمه سلامت، گفت: پرداختی های سازمان بیمه سلامت نیز به صورت منظم در حال انجام است و در حال حاضر بدهی از سال 1399 وجود ندارد و به طور کامل تسویه صورت گرفت.

وی ادامه داد: هزینه های مربوط به نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک از فروردین 1400 تا مرداد ماه پرداخت شده است. همچنین در زمینه نظام ارجاع و پزشک خانواده تا شهریور سال جاری پرداخت صورت گرفت.

بنابر اعلام پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، وی در پایان، بیان کرد: در بخش های غیر دولتی نیز پرداختی های سه ماهه ابتدای سال 1400 انجام شده است. در بخش دولتی و دانشگاهی نیز با پیگیری های انجام شده، منابع برای پرداخت سه ماهه ابتدای سال 1400 در دسترس است و در روزهای آینده پرداخت صورت می گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 252
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران