پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669398 تاریخ : 1402/07/18-19:07:00
,2,22,
واگذاری کامل سهام شرکت آلی شیمی قم از طریق مزایده عمومی

واگذاری کامل سهام شرکت آلی شیمی قم از طریق مزایده عمومی

شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر (سهامی عام) در نظر دارد کل (100 درصد) سهام شرکت آلی شیمی قم (سهامی خاص) را به شماره ثبت 1607 اصالاتا و وکالتا به صورت یکجا و نقد طی مزایده عمومی واگذار کند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در آگهی منتشر شده شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر، شرایط این مزایده عمومی را به شماره ثبت 234823 و شناسه ملی 10102757695 با موضوع فعالیت تولید محصولات صنعتی شوینده و رنگ و رزین اعلام کرده است.

بر اساس این اطلاعیه، روش واگذاری سهام شرکت آلی شیمی قم به صورت مزایده و ارزش اسمی سهام شرکت به ازای هر سهم مبلغ 1.000 میلیون ریال، همچنین قیمت پایه نقدی بلوک سهام عرضه شده 1.567.591 میلیون ریال و سپرده نقدی شرکت در مزایده مذکور معادل 5درصد قیمت پایه مورد مزایده اعلام شده است.

شرایط مزایده فوق به شرح زیر است:

عرضه سهام به صورت یکجا و نقد انجام می گیرد.

قیمت مندرج در آگهی مزایده، قیمت پایه فروش سهام می باشد و به قیمت های پیشنهادی کمتر از قیمت پایه ترتیب اثر داده نخواهد شد و بالاترین قیمت پیشنهادی به عنوان بهای معامله مبنای تعیین ثمن معامله قرار خواهد گرفت.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیش تر و خرید اسناد مزایده با ارایه فیش بانکی به مبلغ 50 میلیون ریال به شماره حساب 0109646695 بانک تجارت نزد شعبه سمیه شرقی به نام شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر می توانند از تاریخ درج آگهی لغایت روز پنجشنبه مورخ 20 / 07 / 1402 بجز ایام تعطیل از ساعت 8 تا 14 به آدرس ذیل مراجعه کنند.

سپرده نقدی جهت شرکت در مزایده باید به صورت فیش واریزی نقدی با ضمانتنامه بانکی شرکت در مزایده به انضمام سایر مدارک لازم جهت شرکت در مزایده که به صورت روشن و مشخص نوشته شده است در پاکت دربسته (الف، ب و ج) حداکثر تا ساعت 14 روز پنجشنبه مورخ 20 / 07 / 1402 به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، خیابان حق شناس، پلاک 10، طبقه دوم، دفتر معاونت مالی اقتصادی و منابع انسانی تسلیم و رسید دریافت شود.

به درخواست هایی که بعد از مهلت مقرر فوق الذکر، دریافت شود، همچنین درخواست های بدون سپرده شرکت در مزایده یا درخواست های مشروط، ناقص و بدون امضا و مهر متقاضی ترتیب اثر داده نمی شود.

پاکات شرکت در مزایده فوق راس ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 22 / 07 / 1402 در محل شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر به نشانی فوق، مفتوح و نتایج آن به صورت کتبی ظرف مدت حداکثر 14 روز کاری به برنده مزایده اعلام خواهد شد.

شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر در رد یا قبول هر یک و یا رد تمامی پیشنهادات واصله در هر مرحله مختار است.

متقاضیان با شرکت در مزایده به صورت ضمنی اعلام می کنند که تمامی تعهدات، بدهی ها و آخرین وضعیت مالی، اقتصادی و حقوقی شرکت مورد مزایده را قبول دارند و تبعات و تعهدات ناشی از سهام خریداری شده را به صورت کامل می پذیرند و حق هیچگونه اعتراض را در این خصوص ندارند. همچنین هرگونه ادعای احتمالی در زمان حال و آتی از خود را سلب و اسقاط کرده اند.

مطالبات شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر از شرکت آلی شیمی قم نیز در زمان معامله از خریدار دریافت خواهد شد و هزینه های مزایده شامل کارشناسی و آگهی بر عهده برنده مزایده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 312
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران