پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 589473 تاریخ : 1400/07/06-13:44:14
,10029,
واکسیناسیون کرونا برای دانش آموزان اختیاری است

واکسیناسیون کرونا برای دانش آموزان اختیاری است

سرپرست وزارت آموزش و پرورش : واکسیناسیون کرونا برای دانش آموزان کاملاً اختیاری است و هیچ شرطی برای واکسینه شدن دانش آموزان به منظور حضور در مدرسه وجود ندارد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا کاظمی گفت: هر مدرسه برای بازگشایی و تشکیل کلاس حضوری باید از ادارات آموزش و پرورش مجوز بگیرد و هیچ مدرسه ای بدون دریافت مجوز، مجاز به بازگشایی نخواهد بود.


وی گفت: شرط بازگشایی هر مدرسه، رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دانش آموزان است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش همچنین درباره شبکه شاد افزود: درحال رفع کندی سرعت این شبکه هستیم و امروز صبح جلسه ای داشته ایم که بتوانیم با همراهی وزارت ارتباطات و همراه اول، ترافیک شبکه شاد را کنترل کنیم.
آقای کاظمی گفت: البته مشکلاتی در شروع کار این شبکه وجود دارد که این مشکلات به مرور برطرف خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با تغییر ساعت شاد، بار ترافیکی این شبکه را کم کنیم.
وی همچنین تاکید کرد: مشکل کمبود معلم و برخی کتاب های درسی پایه دهم دبیرستان و هنرستان در حال بررسی است که این مشکل به زودی برطرف خواهد شد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش به پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی سال 99 هم اشاره کرد و گفت: پیگیر پرداخت این پاداش از سازمان برنامه و بودجه هستم و هر روز این موضوع را پیگیری خواهم کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 239
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران