پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 635008 تاریخ : 1402/01/17-11:00:52
,10029,
واکسن مننژیت زائران حج هفته اول اردیبهشت وارد می شود

معاون حج و عمره مرکز پزشکی هلال احمر

واکسن مننژیت زائران حج هفته اول اردیبهشت وارد می شود

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: واکسن مننژیت زائران حج در هفته اول اردیبهشت وارد کشور می شود.

به گزارش بانک و صنعت ، طاهر درودی افزود: با توجه به برنامه های پیش بینی شده و اعلام سازمان حج و زیارت اولین گروه زائران حج تمتع، سوم خردادماه وارد مدینه منوره خواهند شد و این عملیات تا روز دوم محرم الحرام، 31 تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در سال 1402 با توجه به تاکید نماینده ولی فقیه در حج و زیارت، اولویت با اعزام هرچه بیشتر زائران است و در اعزام پزشکان محدودیت اعمال خواهد شد.

درودی گفت: امسال به نسبت سال های گذشته تعداد قابل توجهی از زائران در سنین بالای 80 هستند.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت افزود: محدودیت سنی برای زائران در نظر گرفته نشده است اما افرادی که دچار بیماری های بدخیم هستند و مبتلا به بیماری های غیر قابل کنترل هستند نمی توانند در عملیات حج امسال حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه شرط ورود به کشور عربستان، تزریق واکسن مننژیت است گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده واکسن مننژیت تولید سال، وارد کشور می شود و در مراکز واکسیناسیون جمعیت هلال احمر در سراسر کشور در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 250
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران