پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 587009 تاریخ : 1400/06/03-11:55:34
,15,4,
وال کیلمر توانست با کمک فناوری هوش مصنوعی صدای خود را باز یابد

وال کیلمر توانست با کمک فناوری هوش مصنوعی صدای خود را باز یابد

وال کیلمر که به دلیل ابتلا به سرطان صدای خود را از دست داده بود توانست با کمک تکنولوژی هوش مصنوعی صدای خود را بازیابد.

به گزارش بانک و صنعت، بازیگر مجموعه فیلم های "تاپ گان " که پس از ابتلا به سرطان حنجره و جراحی تراکئوستومی توانایی صحبت کردن را از دست داده بود با همکاری کمپانی نرافزاری سونتیک که به فعالیت در حوزه شبیه سازی صدا شناخته می شود توانست صدای خود را بازیابد.

این کمپانی با استفاده از تصاویر و صدا های آرشیوی که در مستند «وال» استفاده شده صدای او را شبیه سازی کردند. آن ها همچنین مدلی را ساختند که وال کیلمر بتواند در زندگی روزمره از این صدا بهره ببرد.

کیلمر با استفاده از صدا هوشمند گفت: تیم سونتیک کار فوق العاده ای انجام داد و از تمام آن ها تشکر می کنم. خوشحالم دوباره می توانم از توانایی صحبت کردن برخوردار شوم، زیرا قدرت برقراری ارتباط مهمترین بخش موجودیت همه ما است. حال بار دیگر می توانم از افکار و ایده های خود با دیگران حرف بزنم و بخش مهمی از وجودم را که از دست داده بودم بازیابم. این بی نظیر است .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران