پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 593534 تاریخ : 1400/11/06-17:16:43
,11,
واریز بیش از 7 هزار میلیارد تومان آورده طرح نهضت ملی به حساب سازندگان

مدیرعامل بانک مسکن عنوان کرد:

واریز بیش از 7 هزار میلیارد تومان آورده طرح نهضت ملی به حساب سازندگان

مدیرعامل بانک مسکن گفت: در طرح نهضت ملی مسکن 6 هزار و 243 میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان و 948 میلیارد تومان از محل تسهیلات به حساب سازندگان پرداخت شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در خصوص تازه ترین وضعیت افتتاح حساب و واریز وجوه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در آن بانک و پرداخت تسهیلات به سازندگان توضیحاتی را ارایه کرد.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: تاکنون 289 هزار و 865 نفر در بانک مسکن برای طرح نهضت ملی مسکن حساب افتتاح کردند که از این میزان 185 هزار و 780 نفر آورده خود را به حساب طرح نهضت ملی مسکن واریز کردند.

شایان جمع آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن را 11 هزار و 811 میلیاردتومان برشمرد و افزود: از جمع آورده متقاضیان تاکنون 6 هزار و 243 میلیاردتومان به پروژه ها تزریق شده و 5 هزار و 569 میلیارد تومان نیز نزد بانک است تا بتدریج به سازندگان بنا بر پیشرفت پروژه پرداخت شود.

وی ادامه داد: از محل تسهیلات نیز تاکنون 948 میلیارد تومان به حساب سازندگان پرداخت شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 363
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران