پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265566 تاریخ : 1395/11/08-12:34:57
,10031,
هیچ مدرسه ای در سیستان و بلوچستان در معرض سیل و آب گرفتگی قرار ندارد

هیچ مدرسه ای در سیستان و بلوچستان در معرض سیل و آب گرفتگی قرار ندارد

روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد: هیچ مدرسه ای در معرض سیل و آب گرفتگی قرار ندارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد: علی رغم بارندگی فراوان در مناطق مختلف استان، خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده هیچ مدرسه ای در معرض سیل و آب گرفتگی قرار ندارد.

با عنایت به صدور اخطاریه های جوی از سوی سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی در مناطق مختلف استان از همان لحظات اولیه موضوع به ادارات آموزش و پرورش سراسر استان اعلام و با تاکید بر تمهید مقدمات و اقدامات لازم به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، ضرورت پیگیری موضوع در دستور کار مسئولین استان قرار گرفت .

از آن جایی که این بارندگی قریب به 5 روز ادامه داشت مرتبا با هماهنگی روسای ادارات استان و ستادهای بحران مدیریت شهرستانها اقدام به موقع در راستای تعطیلی مدارس برخی از شهرستانها و مناطق به منظور پیشگیری از خطر احتمالی انجام پذیرفت.

خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده و برنامه ریزی صورت گرفته هیچ مدرسه ای در معرض سیل و آبگرفتگی قرار ندارد و به علت شدت بارندگی تنها برخی از مدارس دچار رطوبت شده که موضوع در حال پیگیری است.

 با توجه به تعطیلی روز پنجشنبه و جمعه مدارس، ناظران نوسازی استان با استقرار در مناطق مختلف در حال بررسی شرایط و وضعیت این مدارس هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 234
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران