/2023/8/14020522134014.jpg
همیاران مشتری پیشنهادات خود را به مرکز نوآوری بانک ارائه کنند
رئیس مرکز نوآوری بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: همیاران مشتری در ارتباط مستقیم با مشتری هستند و می توانند به خوبی نیازهای مشتری را درک کند. به همین علت نیز مرکز نوآوری روی پیشنهادات همیاران مشتری حساب می کند.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دوره آموزشی یک روزه همیاران مشتری در این بانک برگزار شد تا ضمن پایان یافتن فعالیت این نیروها با عنوان همیار بازاریاب، فصل جدیدی از همکاری این کارکنان با شرایط و وظایف جدید آغاز شود.
ارسال به دوستان با استفاده از:
تلگرام