پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 620232 تاریخ : 1401/07/20-09:10:35
,13,
هشدارهای بارش باران و وزش باد به باغداران و دامداران

هشدارهای بارش باران و وزش باد به باغداران و دامداران

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به بارش باران و وزش باد به کشاورزان، باغداران و دامداران توصیه می شود که هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

به گزارش بانک و صنعت، پروین رفیعی گفت: با توجه به شرایط جوی، برداشت به موقع محصول انگور و انتقال به محل های مصرف و فرآوری باید در دستور کار قرار بگیرد.

به گفته او، قطع آبیاری مزارع و مزارع پنبه جهت بازشدن غوزه ها باید قبل از سرما انجام شود.
رفیعی می گوید: باغداران به منظور جلوگیری از ترک خوردگی میوه های انار دور آبیاری را به منظور افزایش رطوبت در باغ تنظیم کنند.
کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به احتمال بارش و رعد و برق دامداران و عشایر در چرای دام احتیاط کنند. همچنین مرغداران قبل از جوجه ریزی از عملکرد سیستم های سرمایشی، گرمایشی و هیترهای گازسوز اطمینان داشته باشند.
بنابر آمار مجموع بارش کشور از ابتدای سال زراعی آبی تا 15 مهر 6 دهم میلی متر، مدت مشابه سال قبل 2.2 میلی متر و دوره بلندمدت 2.6 میلی متر بوده است که این امر کاهش 71.3 درصدی نسبت به سال گذشته و 76.4 درصدی دوره نرمال نشان می دهد.
طبق نقشه های هواشناسی، از بعدازظهر امروز جریانات شمالی دریای خزر منجر به ابرناکی، بارش پراکنده باران و احتمال رعد و برق و کاهش دما در استان های گیلان، مازندران و گلستان می شود.
روز چهارشنبه علاوه بر تقویت ناپایداری و تشدید بارش در سواحل دریای خزر، گستره آن مناطقی از خراسان شمالی، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی را فرا می گیرد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 312
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران