پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 293140 تاریخ : 1396/05/30-09:18:53
,15,16,
هجدمین سالروز تاسیس موسسه آموزشی سماتک برگزار شد

هجدمین سالروز تاسیس موسسه آموزشی سماتک برگزار شد

جشن هجدهمین سالروز تاسیس سماتک با حضور مدیران، پرسنل، اساتید و دانشجویان در محل این موسسه برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در ابتدای این مراسم فریبا مهدیون؛ موسس و مدیرعامل سماتک، به ارائه تاریخچه‌ای از فعالیت سماتک پرداخت و گفت: سماتک از قدیمی ترین و حرفه ای ترین موسسات آموزشی کامپیوتر ایران هست که دوره های تخصصی IT را همچنان با اساتید مجرب و حرفه ای پیش می برد و با توجه به به روز شدن دنیای تکنولوژی، دوره ها و سر فصل های آموزشی خود را به روز کرده است.

مهدیون با اشاره به اینکه این شرکت فعالیت خود را از سال 1377 آغاز شد، افزود: در آن سال 6 عنوان درسی در فهرست دوره های سماتک، NT Server 4.0 و NT Workstation 4.0  و همچنین SQL Server 6.5 Design و SQL Server 6.5 Admin و دوره های برنامه نویسی Visual Basic بودند و اکنون در سال 1396، بیش از 100 عنوان درسی در برنامه زمان بندی دوره های آموزشی برنامه ریزی شده و اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر مسئولیت اجتماعی سازمانی تصریح کرد: بخشی از درآمد سماتک در این بازه زمانی برای کمک به بیماران مبتلا به سرطان به موسسه خیریه بهنام دهش پور اعطا خواهد شد.

وی از زحمات کارکنان، مدیران مجموعه که طی سال‌ها در شرکت مشغول به فعالیت بوده‌اند تشکر کرد. همچنین از حضور اساتید قدیمی که در موفق بودن این مجموعه تاثیر بسزایی داشتند قدردانی به عمل آورد.

در ادامه مراسم کیک تولد 18 سالگی موسسه سماتک توسط مدیرعامل شرکت خانم مهندس مهدیون بریده شد و با انجام آتش بازی زیبایی این روز جشن گرفته شد.

لازم به ذکر است به مناسبت هجدهمین سالروز تاسیس موسسه سماتک، کلیه دوره های آموزشی از 28 مرداد الی 11 شهریور با 15 درصد تخفیف ارائه می شود.

 

 

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 322
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران