پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670408 تاریخ : 1402/09/11-17:47:16
,2,
نهمین دوره المپیاد فرهنگی - ورزشی بانک توسعه تعاون برندگان خود را شناخت

نهمین دوره المپیاد فرهنگی - ورزشی بانک توسعه تعاون برندگان خود را شناخت

مرحله نهایی نهمین المپیاد فرهنگی – ورزشی بانک توسعه تعاون با حضور تیم های راه یافته به این مرحله در شهر شیراز برگزار و برندگان معرفی شدند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در پایان این مسابقات، قهرمانان بازی های گروهی و انفرادی جوایز خود را از دستان محمد شیخ حسینی، مدیر عامل، سید باقر فتاحی، رئیس هیات مدیره و دیگر مدیران دریافت کردند.

در دیدار نهایی مسابقات فوتسال، تیم مازندران با پیروزی مقابل فارس ، قهرمان مسابقات فوتسال نهمین المپیاد فرهنگی ورزشی بانک توسعه تعاون شد.
جام قهرمانی در حضور مدیر عامل بانک توسعه تعاون و سید محمد ناظم الشریعه سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران و دارنده مقام سوم جام جهانی فوتسال به تیم قهرمان اهدا شد.
داوری این مسابقه بر عهده دکتر نصیرلو داور مسابقه فینال جام جهانی بین برزیل و روسیه بود. خراسان رضوی با پیروزی در برابر سمنان به رتبه سوم مسابقات رسید.
در این دوره از مسابقات ایمان فلاح (فارس) به عنوان فنی ترین بازیکن، ابراهیم پزشکی (خراسان رضوی) به عنوان آقای گل، سید احمد میرزابابایی (یزد) بازیکن اخلاق، مصطفی سجادی (تهران) بهترین دروازه بان و هرمزگان به عنوان تیم اخلاق معرفی شدند.
بر اساس این گزارش،در سایر مسابقات و در شطرنج بانوان الهام دهقان از گیلان به مقام اول،اعظم صابری فرد از بوشهر به مقام دوم وطاهره خدامرادی از مرکزی و مینا رحیمی از آذربایجان شرقی به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.
در رشته بدمینتون زینب حیدری از ستاد،مقام اول،سوسن نقدینه از البرز مقام دوم و پروین اشراقی از ستاد و اسما باقری قنبر آبادی از خراسان رضوی به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.
در بخش آمادگی جسمانی زیر 36 سال نرگس غیاثوند از ستاد مقام اول، کیانا زندیه از همدان مقام دوم و زهرا شمس نوری از ستاد مقام سوم را به دست آوردند.
در آمادگی جسمانی بالای 36 سال بهاره اکبری از تهران،مقام اول،فاطمه مهدی زاده از اصفهان،مقام دوم و فاطمه طاهری از ستاد مقام سوم را کسب کردند.
این گزارش می افزاید، در شطرنج آقایان:اکبر رزمی از آذربایجان شرقی به مقام اول،محسن ثقفی از ستاد
،مقام دوم و سید مهدی سفید رو از استان تهران مقام سوم را به دست آوردند.
در رشته تنیس روی میز شاهو طوفانی از کردستان به مقام اول،علی نجاراز گلستان به مقام دوم و علیرضا فرهادی از همدان به مقام سوم رسیدند.
در رشته دو میدانی بالای 36 سال،عرفان گشتاسبی از فارس ،مقام اول ،محمد قربانی از آذربایجان شرقی،مقام دوم و ایمان ندری،از لرستان مقام سوم را کسب کردند.
بر اساس این گزارش، دررشته دو میدانی زیر 36 سال،موسی نریمانی از لرستان،به مقام اول،امین محمدی، از زنجان به مقام دوم و هادی مظاهری از فارس به مقام سوم رسیدند.
همچنین در رشته طناب کشی، تیم کرمان با حضور محمدرضا فهیمی،ایوب ملائی،علیرضا شریفی،مهدی سالاری،مصطفی راوند، محمد ذوالعلی،مقام اول، تیم ستاد با حضور اشکان ربیع پور، سعید غیاثوند، محمد سپهوند،علیرضا فقیه،علی اکبر محمدی،علی امیدی ،مقام دوم و تیم استان مرکزی با حضور صادق محمدی، حسن عرفانی،محسن ابراهیمی،حسین عابدی، حسین ابراهیمی و مجید رضا نوشیروان مقام سوم را به دست آوردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 160
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران