پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465076 تاریخ : 1398/02/31-16:01:52
,14,
نمایشگاه قفل‌های سنتی در سازمان میراث‌فرهنگی

نمایشگاه قفل‌های سنتی در سازمان میراث‌فرهنگی

نمایشگاه قفل‌های سنتی در ساختمان مرکزی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برپا شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در این نمایشگاه، قفل‌های سنتی ساخته دست هنرمند این رشته، حسین شمس که 62 سال سابقه فعالیت در این حوزه را دارد به نمایش درآمده است.

حسین شمس که 71 سال سن دارد در 52 نمایشگاه داخلی و خارجی شرکت کرده و قفل های سنتی ساخته دست خود را در معرض دید علاقه مندان قرار داده است.

این هنرمند از سن 9 سالگی در بازار تهران نزد استادان بزرگی همچون مرحوم قفلسازان و دیگر استادان بزرگ این هنر را آموخته و در استانهای تهران، البرز و فیروزکوه مشغول به فعالیت است.

این نمایشگاه به همت دفتر صادرات معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی از تاریخ 28 اردیبهشت تا 1 خرداد ماه در سازمان میراث فرهنگی برگزار شده است که هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی و ترویج ساخت قفلهای سنتی است.

قفل سازی سنتی در ایران طی مطالعات بعمل آمده مربوط به دوره ساسانیان است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 274
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران