پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636956 تاریخ : 1402/03/25-12:57:23
,10027,
نقش شبکه فروش در تصمیم گیری های کلان بیمه ای تقویت می شود

رئیس کل بیمه مرکزی در جمع اعضای شبکه فروش استان اصفهان؛

نقش شبکه فروش در تصمیم گیری های کلان بیمه ای تقویت می شود

مهمترین چالش صنعت بیمه کشور اعتماد عمومی است و شبکه فروش بیمه با برقراری ارتباط با تنگاتنگ با مردم می تواند این چالش را برطرف کند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی با بیان این مطلب در جمع نمایندگان شبکه فروش استان اصفهان گفت ؛نمایندگان بیمه نقش بی بدیلی در توسعه فرهنگ بیمه ایفا می کنند .

رئیس کل بیمه مرکزی در تبیین این موضوع تصریح کرد؛ بیمه در همه حوزه های خرد و کلان جامعه و مردم حضور جدی دارد و به شیوه های مختلف مانند بیمه های خودرو ، تکمیلی درمان و ساختمان با بیمه گذاران در ارتباط است ، بر همین اساس مانند اکسیژن برای همه واجب است.
مهندس بهزادپور در بخش دیگر ی از سخنان خود با اشاره به " توسعه بازار" به عنوان یکی از محورهای کلیدی که برعهده شبکه فروش است ، گفت : هرچند در بسیاری از حوزه ها با ایده آل ها فاصله داریم ولی اعتقاد دارم که می توان مانند فرایندی که در بیمه های عمر و زندگی داشتیم و با سازماندهی مناسب به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.
رئیس کل بیمه با تاکید بر توجه جدی به انگیزه های شبکه فروش مانند معیشت بهتر و تسهیلات برتر اضافه کرد؛ می توان با استفاده از نظرات و برنامه ریزی مناسب به توسعه بازار بیمه و توسعه فرهنگ بیمه اندیشید.
مهندس بهزادپور در بخش دیگری از سخنان خود با تمرکز بر این نکته که بهره گیری از فناوری اطلاعات یک ضرورت و الزام است گفت ؛ اگر ما در بحث کارگزاران برخط صحبت می کنیم دلیل بر مخالفت ما با تکنولوژی نیست.
رئیس کل بیمه مرکزی با تشریح جنبه های دوگانه ای که بر فعالیت های آنلاین بیمه ای وجوددارد گفت؛ شبکه فروش باید فعالیت های خود را گسترش دهد. ما با تکنولوژی و پیشرفت مخالفتی نداریم و هر خدمتی که بتواند به بیمه گذاران کمک کند مورد حمایت بیمه مرکزی است در این رابطه با استفاده از شیوه های محتلف مانند اصلاح آیین نامه و سرمایه گذاری هم استقبال و حمایت می کنیم در عین حال با هیچ تخلفی در هیچ صورتی کنار نمی آییم و در همین راستا هم سوئیچ بیمه ای را برای نظارت بهتر عملیاتی کردیم.
وی با اشاره به رویکرد بیمه مرکزی مبنی بر استفاده از نظرات همه ذینفعان از جمله شبکه فروش در تصمیم گیری ها ، یکی از مصادیق این موضوع را اصلاح آیین نامه 102 دانست و تاکید کرد که این روند در همه تصمیم گیری های بیمه مرکزی جاری و ساری است.
مهندس بهزادپور ایجاد تشکل واحد در شبکه فروش بیمه را یک ضرورت دانست و گفت ؛ فعالیت این تشکل باید به گونه ای باشد که درسایر ارکان تداخلی نداشته باشد.
مهندس بهزادپور در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید مجدد بر اینکه بیمه مرکزی دخالتی در امور نمایندگان ندارد گفت نقش شبکه فروش بسیار زیربنایی است جنس فعالیت در بیمه خانوادگی است و در همین فضا است که کار بی بدیلی چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی در صنعت بیمه ور حال انجام است.
رئیس کل بیمه مرکزی در پایان این جلسه یکی از زیر بناهای توسعه اقتصادی درکشور را، بیمه دانست و شبکه فروش را یکی از بازیگران اصلی این موضوع نامید .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 292
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران