پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 595246 تاریخ : 1401/01/14-11:25:02
,10028,
نقش سازمان تأمین اجتماعی در جهاد تبیین مهم و اثر گذار است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی :

نقش سازمان تأمین اجتماعی در جهاد تبیین مهم و اثر گذار است

حجت الاسلام رضایی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با سید حسین فراتی مدیرکل تأمین اجتماعی استان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حجت الاسلام رضایی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان به بررسی مفهوم جهاد تبیین از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تبیین موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در گرو استفاده بهینه و مطلوب از ظرفیتهای فرهنگی کشور است. وی نقش سازمان تأمین اجتماعی در جهاد تبیین را با طیف عظیم مخاطبان و مراجعانش، مهم و اثر گذار دانست.
مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی نیز با اشاره به محوریت و تعیین شعار سال توسط مقام معظم رهبری گفت ما در تأمین اجتماعی خود را متعهد می دانیم تا برای تحقق این مهم با تلاش مضاعف در حهت کمک به تولید و حمایت از کارفرمایان و بیمه شدگان گام های موثری برداریم .
وی همچنین گفت نقش جهاد تبیین در تامین اجتماعی که با نیمی از جمعیت استان در ارتباط می باشد برای همراه شدن مخاطبانش موضوعی است که بیش از گذشته بایستی به آن اهمیت داد و می توان گفت ایده جهاد تبیین با طرح هایی همچون تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب به آنان نقاط مشترک زیادی دارد که امیدواریم در این زمینه به خوبی عمل نماییم .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 345
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران