پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636902 تاریخ : 1402/03/23-15:37:56
,10028,10029,
نظارت یکپارچه بر 20 هزار موسسه پزشکی و درمانی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان کرد؛

نظارت یکپارچه بر 20 هزار موسسه پزشکی و درمانی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از اجرای عملیاتی سامانه یکپارچه نظارت الکترونیک درمان(سینا) به منظور نظارت بر مراکز و موسسه های پزشکی و درمانی خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت ، رضا زندی، از پیاده سازی عملیاتی سامانه یکپارچه نظارت الکترونیک درمان (سینا) در دانشگاه خبر داد و گفت: فاز اول این طرح در سال 1401 راه اندازی شد و در مراحل طراحی، اجرا و بازخورد مورد پایش قرار گرفت.

وی در خصوص کاربرد این سامانه اظهار کرد: سینا نظارت بر تمامی مراکز و موسسه های پزشکی و درمانی از جمله بیمارستان ها، مراکز جراحی محدود، مراکز سوء مصرف مواد، آزمایشگاه ها و مراکز رادیولوژی، پرتودرمانی، ام آرآی و سی تی اسکن است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه در مجموع 20 هزار موسسه تحت نظارت این سامانه قرار می گیرند، ادامه داد: نظارت، اجرای طرح های تنبیهی و تشویفی و دریافت بازخورد از ذی نفعان در این سامانه ثبت می شود.

زندی از پیاده سازی فاز تکمیلی سامانه سینا، با حمایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد و افزود: بهره برداری از سامانه سینا ضرورت حضور ارباب رجوع برای بررسی و موارد نظارتی در حوزه درمان را به حداقل می رساند و این امر منجر به ارتقای کمی و کیفی خدمات و کاهش تخلفات خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 241
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران