پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 581269 تاریخ : 1400/03/05-19:54:06
,10026,
نشست بررسی و تعیین اولویت ها و الزامات سند راهبردی بیمه ایران

با حضور مدیر عامل بیمه ایران برگزار شد:

نشست بررسی و تعیین اولویت ها و الزامات سند راهبردی بیمه ایران

مراحل پیشرفت طرح به روزرسانی سند راهبردی بیمه ایران به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و اولویت ها و الزامات راهبردی آن تعیین شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، ‏با عنایت به گذشت بیش از پنج سال از تهیه سند راهبردی شرکت سهامی بیمه ایران و سرعت تغییر و تحولات محیط کسب و کار، با پیشنهاد هیات مدیره و دستور مدیر عامل، از ابتدای سال جاری پروژه به روزآوری و تنظیم سند راهبردی بیمه ایران در مدیریت برنامه ریزی و بودجه شرکت و با انتخاب مشاور امور راهبردی شرکت آغاز شد.

در نشستی که به منظور ارائه گزارش پیشرفت پروژه به روزرسانی و تنظیم سند راهبردی بیمه ایران به هیات مدیره، با حضور سید مجید بختیاری، مدیرعامل بیمه ایران برپا شد، پس از مرور روندهای فناوری موثر بر صنعت بیمه و الزامات راهبردی و نیز با توجه به وجود ظرفیت های متنوع در بیمه ایران، اولویت ها و الزامات راهبردی برای ملحوظ نظر قرار دادن در طرح به روزرسانی و تنظیم دوباره سند راهبردی بیمه ایران تعیین شد.

در ادامه این جلسه، پس از توضیحات خانم دکتر اشرفی عضو ناظر پروژه و تشریح نقطه نظرات مدیرعامل، رئیس و سایر اعضای پروژه، تمامی دستاوردهای مراحل انجام شده این طرح مورد تایید قرار گرفت. مدیرعامل بیمه ایران، همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی و اخذ ایده ها و نقطه نظرات همه همکاران، شبکه فروش و سایر ذی نفعان و نیز هم اندیشی و هم افزایی جمعی در زمینه تکمیل این سند راهبردی تاکید کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران