پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 620763 تاریخ : 1401/08/07-11:42:53
,13,
نخستین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا دهم آبان برگزار خواهد شد

نخستین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا دهم آبان برگزار خواهد شد

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران ضمن تاکید بر اهمیت امنیت غذایی، برگزاری نخستین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا در 10 آبان را در راستای تسهیل فضای فعالیت کشاورزی عنوان کرد.

به گزارش بانک و صنعت، محسن امینی، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران با بیان این مطلب که نخستین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و مواد غذایی 10 آبان برگزار می شود، محورهای این نشست را تأمین مالی نوین، شبکه سازی بازار و صادرات هدفمند عنوان کرد.

بر اساس اظهارات محسن امینی، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران آنچه اهمیت دارد ترغیب کشاورزان و تسهیل محیط فعالیت آنهاست. برای این منظور اتاق ایران و کمیسیون کشاورزی اتاق ایران باید نقش کلیدی خود را ایفا کند. در این راستا قرار است نخستین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا با حضور و مشارکت فعالان این حوزه و مسئولان کشوری برگزار شود.
او تصریح کرد: کمیسیون کشاورزی اتاق ایران با برگزاری نخستین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و صنایع وابسته در صدد ایجاد تعامل علمی و تخصصی میان دست اندرکاران این حوزه و فعالان بخش خصوصی است. از سویی ایجاد انگیزه و فعال شدن این صنعت مهم را دنبال می کند. چراکه با توجه به شرایط جهان، امنیت غذایی یکی از مباحث مهم دنیا است و باید برای آن استراتژی دقیق و مشخصی داشته باشیم.
دبیر اجرایی نخستین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا با بیان اینکه برای نقش آفرینی بیشتر در اشتغال زایی و تامین امنیت غذایی باید اقداماتی صورت گیرد، افزود: برای حفظ و تقویت تولید محصولات کشاورزی و بهره برداری همه مردم از مزایای آن، محرک و انگیزه هایی نیاز است که برگزاری نشست ها و همایش ها می تواند ما در دستیابی به این موارد کمک کند.
این فعال اقتصادی با تاکید بر نقش اساسی بخش خصوصی در حفظ و ارتقای جایگاه بخش کشاورزی در صادرات و تامین امنیت غذایی کشور خاطرنشان کرد: در چارچوب این اجلاس تلاش می کنیم مشکلات تجارت خارجی در بخش کشاورزی را شناسایی کرده و به کمک نشست های تخصصی و کارشناسی، راهکارهای مقابله با آنها را پیدا کنیم.
امینی تاکید کرد: با توجه به تغییر تاریخ برگزاری این رویداد از 27 مهر به 10 آبان، علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت رویداد مراجعه کنند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 231
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران