پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669391 تاریخ : 1402/07/18-18:58:38
,2,
معاونان و مدیران امور جدید بانک ملی ایران معرفی شدند

معاونان و مدیران امور جدید بانک ملی ایران معرفی شدند

امروز طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان و مدیران و مسئولان ارشد بانک ملی ایران دو معاون، سه مدیر امور جدید و رئیس مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی معارفه شدند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم محمد نجف زاده معاون برنامه ریزی و تحول، امیر طیبی سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات، حسین قاسمی رئیس مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی، احمد بهکارمرام سرپرست مدیریت امور شعب تهران و مستقل، علی اشرف یوسفی قیاسی سرپرست مدیریت امور شعب منطقه یک کشور و احمد ملکی راد سرپرست مدیریت امور شعب منطقه دو کشورمعرفی شدند.

دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران اظهارداشت: انتصاب مدیران براساس معیار و شاخص های مبتنی بر ارزیابی عملکرد و کارنامه فعالیت آنها در بانک صورت می گیرد.

وی با بیان این که در صنعت بانکداری رقابت بالایی در حوزه کسب و کارها بوجود آمده است، افزود: در این حوزه برای سبقت از رقباء داشتن برنامه استراتژیک از جایگاه خاص و ویژه ای برخوردار است.

دکتر نجارزاده در سخنانی پیرامون توسعه حوزه برنامه ریزی و تحول در بانک با بیان این مطلب که فرآیندها، برنامه ها و رویه های موازی باید حذف شوند تا بانک چابک تر در مسیر توسعه و پیشرفت قدم بردارد، خاطرنشان کرد: فرآیندها و رویه های مازاد بانک که باعث محدودیت و مانع پیشرفت بانک است، باید حذف شوند.

وی به طراحی و تدوین برنامه پنج ساله بانک اشاره کرد و افزود: باید برنامه ریزی ها و راهبردهای بانک برای پنج سال آینده تدوین شود تا زمینه پایداری امور و توسعه بانک را شاهد باشیم.

وی در ادامه به استفاده از توان و مشارکت دانش همکاران در برنامه ریزی و تصمیمات بانک اشاره کرد و افزود: نظام پیشنهادات در بانک باید فعال تر و با شتاب بیشتری به کار خود ادامه دهد.

دکتر نجارزاده در ادامه رفع موانع و در گام بعدی توسعه بخش فناوری را از اولویت های بانک دانست و یادآور شد: با توجه به پیشرو بودن بانک ملی ایران در در صنعت بانکداری کشور باید با نگاهی به آینده در حوزه فناوری مالی برنامه ریزی و به توسعه پلتفرم ها و پیام رسان بانک فکر کنیم.

دکتر نجارزاده در ادامه این مراسم با بیان این که برنامه ریزی و مدیریت راهبردی درست در شعب به پیشرفت و رشد بانک کمک می کند، خاطرنشان کرد: مدیران امور شعب باید تقویت ارتباط با مشتریان و بهبود امور بازاریابی را در اولویت و دستور کار خود قرار دهند تا وفاداری و رضایت مشتریان را فراهم سازد.

وی به تفویض اختیار به روسای شعب اشاره کرد و افزود: جانشین پروری و جوان گرایی باید در بانک گسترش یابد.

عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران در این مراسم با بیان اینکه بانک نیاز دارد تا با هدف گذاری و برنامه ریزی دقیق و منسجم به اهداف ترسیم شده برسد، گفت: برای توسعه و پیشرفت باید راهبردهای بانک را با هوشیاری تدوین کنیم و طی یک مدت معین و مشخص راهبردها و برنامه های بانک را مورد بازنگری قرار دهیم.

وی در این مراسم با بیان این که انتصابات امروز در بانک بسیار مهم و با اهمیت هستند، گفت: نتیجه و برایند عملکرد و اقدامات مدیرانی که امروز منصوب شدند بی شک در ترازنامه بانک خود را نشان خواهد داد.

محمد نجف زاده معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران در این مراسم با بیان این نکته که تغییر و تحول در بانک لازم و ضروری است، گفت: بازنگری، مهندسی مجدد، تعریف و ارزیابی شاخصه ها و برنامه های بانک در مسیر تعالی در اولویت است.

امیر طیبی سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با اشاره به این که طرح و برنامه و بخش فناوری بانک در کنار یکدیگر موجب کسب دستاوردهای جدید خواهند شد، گفت: از شرکت های ابزاری بانک نهایت استفاده را در راستای تعالی بانک خواهیم کرد.

حسین قاسمی رئیس مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی بانک ملی ایران در این مراسم گفت: بی شک در حوزه تحقیقات و پژوهش به منظور پیشرفت بانک در حوزه بانکداری اسلامی تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

احمد بهکارمرام سرپرست مدیریت امور شعب تهران و مستقل بانک ملی ایران در این مراسم نیز سرمایه انسانی را یکی از دارایی ها و سرمایه های بانک دانست و افزود: تفویض اختیار به روسای شعب به مشتری مداری و توسعه بانک کمک های موثر و مطلوبی خواهد کرد.

احمد ملکی راد سرپرست مدیریت امور شعب منطقه دو کشور بانک ملی ایران نیز در خاتمه این مراسم گفت: به طور حتم با تلاش همه همکاران به رفع ناترازی بانک کمک خواهیم کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 264
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران