پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669902 تاریخ : 1402/08/14-17:24:57
,1,
مشارکت فعال بانک آینده؛ در «هفدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راه سازی و صنایع وابسته»

مشارکت فعال بانک آینده؛ در «هفدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راه سازی و صنایع وابسته»

هفدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راه سازی و صنایع وابسته، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک آینده، بانک آینده با گستره متنوعی از خدمات و محصولات بانکی و مالی و با هدف همراهی و حمایت از فعالان این صنعت در حوزه خدمات ریالی، ارزی و اعتباری در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.

گفتنی است این نمایشگاه از 13 تا 16 آبان ماه 1402 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. علاقه مندان می توانند برای دریافت مشاوره های لازم در زمینه های خدمات مالی، اعتباری و بانکی از ساعت 08:00 تا 15:00 در غرفه بانک آینده، سالن های 10 و11 حضور یابند.
شایان ذکر است، بانک آینده به منظور تحقق کارآفرینی و اشتغال زایی در این عرصه که یکی از مهم ترین اهداف و برنامه های عملی وزارت صمت (صنعت، معدن، تجارت) است، آمادگی ارائه انواع خدمات مالی، بانکی و اعتباری در این حوزه بسیار مهم است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 216
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران