پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 576618 تاریخ : 1400/01/17-17:35:07
,9,
مرحله سوم بازرسی های نوروزی معاونت غذا و دارو از هشتمین تا سیزدهمین روز از بهار 1400

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران:

مرحله سوم بازرسی های نوروزی معاونت غذا و دارو از هشتمین تا سیزدهمین روز از بهار 1400

کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران طبق برنامه های تنظیم شده در تمامی ایام تعطیلات نوروز1400 مشغول فعالیت و خدمت رسانی به شهروندان هستند.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران، کارشناسان معاونت غذا و دارو طبق برنامه های تنظیم شده در تمامی ایام تعطیلات نوروز1400 مشغول فعالیت و خدمت رسانی به شهروندان هستند.


در مرحله سوم مانورهای نوروزی کارشناسان مدیریت دارو همه روزه در قالب 3 تیم بازرسی از داروخانه های بخش خصوصی و بیمارستان دولتی بازدید نموده اند، که از تاریخ هشتم لغایت تا سیزدهم فروردین 1400تعداد 90 داروخانه ی خصوصی و 12 داروخانه ی بیمارستانی در تهران و شبکه های تابعه بازدید و گزارش بازدید ها جهت بررسی ارسال گردیده است.
همچنین روند ارائه ی خدمات رسانی داروخانه های شبانه روزی همه روزه مورد ارزیابی قرار گرفت.
کشیک روزانه ی مدیریت با حضور روسای ادارات، کارشناسان و دفتر مدیریت دارویی جهت پاسخگویی به ارباب رجوع و پیگیری موارد فوری در روزهای تعطیل برقرار بود.
کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی از هشتم تا سیزدهم فروردین1400 ازیک کارخانه مواد غذایی، هفت مرکز عرضه محصولات غذایی و مراکز سطح عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی بازدید به عمل آوردند و در خصوص رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی و دستورالعملهای ستاد مبارزه با کرونا تذکرات و آموزشهای لازم ارائه شد. همچنین در خصوص نظارت بر برچسب اصالت کالاهای آرایشی و بهداشتی اقدامات لازم به عمل آمد.
لازم به ذکر است کارشناسان این واحد در خصوص پایش سطح عرضه محصولات غذایی در سامانه audit نیز در راستای اهداف نظارتی ابلاغ شده از سازمان غذا و دارو اقدام نمودند.
از روز هشتم تا سیزدهم فروردین1400 تیم های بازرسی کارشناسان اداره تجهیزات پزشکی از دو بیمارستان و ده شرکت توزیعی و همچنین در راستای نظارت بر توزیع اقلام به ویژه کالاهای کرونا از مجموعه اصناف سه را جمهوری که فعال بودند بازرسی به عملکردند.
بازدید های صورت گرفته در این ایام در محور های رصد کمبود تجهیزات و ملزومات پزشکی ، بازدید انبار ملزومات پزشکی ، بررسی وضعیت شناسه اصالت تجهیزات موجود در انبار ملزومات مصرفی ،بررسی وضعیت تجهیزات و قطعات یدکی back up موجود در بیمارستان ،بررسی کنترل کیفی های صورت گرفته ،بررسی برق ایمن و سیستم های ups بیمارستانی با هماهنگی تاسیسات ،بررسی وضعیت اکسیژن مراکز و بازدید از اورژانس و بخش های ویژه صورت پذیرفت و موارد و مشکلات مشاهده شده به مراکز تذکر داده شد .

کارشناسان اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت به منظور حصول اطمینان از تأمین شیرخشک های رژیمی و غذای ویژه بیماران متابولیک، ضمن انجام هماهنگی لازم با همکاران در بیمارستان حضرت علی اصغر و دیگر مراجع درگیر، جهت ایجاد ذخیره مناسب و ارسال این اقلام برای بیماران از طریق پست ، برای حصول اطمینان از کافی بودن موجودی شیرخشکهای رژیمی طی برنامه ای ویژه از روز هشتم تا سیزدهم فروردین1400، از6 داروخانه و همچنین از 17عطاری بازرسی بعمل آوردند.

آزمایشگاه کنترل غذا و دارو در راستای کنترل کیفی مواد غذایی ،آرایشی و بهداشتی ،دارو،مکمل و سنتی وهمچنین ظروف و بسته بندی در تمام ایام تعطیل با حضورفعال کارشناسان آزمایشگاه امکان انجام آزمایش های کامل بر روی نمونه های ارسالی از مراکز تابعه دانشگاه را فراهم نموده است. آزمایشگاه نیز از28 اسفند ماه لغایت13فروردین همه روزه از ساعت ساعت 8 الی 13 فعال و آماده پذیرش نمونه های ارسالی بود.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران