پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670422 تاریخ : 1402/09/11-18:10:31
,2,22,
مدیرعامل پست بانک ایران: استان فارس سهم بزرگی در موفقیت های بانک دارد/ استان فارس ظرفیت های بی بدیلی در سطح کشور دارد

مدیرعامل پست بانک ایران: استان فارس سهم بزرگی در موفقیت های بانک دارد/ استان فارس ظرفیت های بی بدیلی در سطح کشور دارد

مدیرعامل پست بانک ایران با تاکید بر اینکه استان فارس سهم بزرگی در موفقیت های بانک دارد، گفت: این استان ظرفیت های بی بدیلی دارد و مدیران و روسای شعب فعلی می توانند مدیریت شعب استان فارس را به قله های بلندتر و چشم اندازهای موفقیت وسیعتری برسانند

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری عصر روز پنجشنبه ( 9 آذر) در شورای اداری مدیریت شعب استان فارس با اشاره به اینکه از 19 شعبه فعال این استان 12 شعبه در سال گذشته ارتقا درجه داشته اند، گفت: این ارتقا به این معنی است که شعب یک گام بیشتر از بقیه حرکت کرده و کار و تلاش مضاعفی داشته اند.

مدیرعامل بانک با بیان اینکه استان فارس ظرفیت های بی بدیلی دارد که قابل قیاس با سایر استان های کشور نیست، ادامه داد: این استان یکی از استان هایی است که بیشترین تعداد شهرستان را دارد و این تعداد به معنی وجود ظرفیت های خاص جمعیتی و اقتصادی در این شهرستان ها است.
وی با تاکید بر اینکه شعب استان از این ظرفیت به خوبی بهره برده اند و حاصل آن را در چک های واگذاری در سامانه چکاوک شاهد هستیم، افزود: این استان از استان های (یک الف) است و امکانات فیزیکی و منابع انسانی در استان بالاست و باید تعداد چک های واگذاری آن بالاتر از این تعداد و نزدیک به سایر استان های (یک الف) باشد.
شیری با اشاره به اینکه استان فارس ظرفیت های بی بدیلی دارد و مدیران و روسای شعب فعلی می توانند این استان را به قله های بلندتر و چشم اندازهای موفقیت وسیعتری برسانند، گفت: تفویض اختیار در بانک هر جا به تسهیل یا تسریع امور منجر شود مورد تایید مدیران ارشد بانک است ولی باید توجه داشته باشید که این تغییرات آسیبی برای بانک ایجاد نکند.
بالاترین مقام اجرایی بانک با بیان اینکه نگاه به جذب نیروی انسانی برای بانک، نگاهی هزینه زا نبوده است، بلکه آن را فرصتی برای احیا ظرفیت های بانک می دانیم، تصریح کرد: نیروی انسانی خبره، آگاه و کاردان در شعب باعث می شود کار پشتیبانی از باجه ها بیشتر شود و حجم عملیات بانک بالا برود.
وی افزود: در این حوزه به دنبال حل مساله هستیم و در حال حاضر هم به صورت تدریجی جذب نیرو در بانک از طریق آزمون انجام می شود.
شیری با اشاره به اینکه در حوزه معیشت بانک تمام پرداختی های شبکه بانکی برای بازنشستگان و کارکنان انجام می شود، ادامه داد: این تغییرات با توجه به محدویت های بانک در طی سال ها انجام شده است و تک تک همکاران از پرداختی های بانک به صورت یکسان بهره می برند.
مدیرعامل بانک با تاکید بر اینکه مسیر پرداختی های بانک راهی برای ترغیب و تشویق کارکنان ساعی است، اظهار کرد: با توجه به محدودیت هایی بودجه ای که وجود دارد تلاش کرده ایم منافع بانک و همکاران را توامان در نظر بگیریم و بهترین پرداختی را برای تشویق کارکنان داشته باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 282
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران