پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 188969 تاریخ : 1395/02/06-17:41:22
,2,17,
مدیرعامل بانک پارسیان: پست‌بانک ایران دارای ظرفیت‌های خوبی برای ارائه خدمات بانکی است

مدیرعامل بانک پارسیان: پست‌بانک ایران دارای ظرفیت‌های خوبی برای ارائه خدمات بانکی است

دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان در مراسم امضای تفاهم‌نامه مشترک با پست‌بانک‌ایران تأکید کرد: این بانک دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی برای ارائه خدمات بانکی است که می‌تواند به نفع شبکه‌بانکی کشور باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی پست‌بانک‌ایران: وی در ادامه تصریح کرد: مهمترین راه رسیدن به موفقیت مشترک، گسترش همکاری‌ها، هم‌افزائی و تبادل تجارب یکدیگر است و همه باید تلاش کنیم این مهم عملیاتی شود.
پرویزیان با بیان اینکه؛ بانک پارسیان به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور، ظرفیت‌های مناسبی دارد افزود: امضای این تفاهم‌نامه مسیر را برای استفاده از ظرفیت‌های متقابل مسیر می‌سازد.
وی گفت: کمک به رونق واحدهای تولیدی کوچک و متوسط، واحدهای دانش‌بنیان و صادرات‌محور و همچنین همکاری با دولت برای تکمیل و اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام، چهار محور مهمی از فرامین مقام معظم‌ رهبری در پیام نوروزی بود که این دو بانک می‌توانند با همکاری یکدیگر در این محورها مشارکت داشته باشند.
پرویزیان درپایان تأکید کرد: قطعاً استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر موجب کاهش هزینه‌های ارائه خدمات به هموطنان خواهد شد که انتظار داریم این مهم محقق شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران