پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 577849 تاریخ : 1400/01/26-13:49:37
,13,
قیمت زولبیا و بامیه استان قم تعیین شد؛ هر کیلو 36 هزار تومان

قیمت زولبیا و بامیه استان قم تعیین شد؛ هر کیلو 36 هزار تومان

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت قم از تعیین قیمت زولبیا و بامیه در استان قم خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت: امیر حسین پروان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت قم بیان کرد: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه مبارک رمضان 36 هزار تومان تعیین شده است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا و آغاز ماه مبارک رمضان در پایان هفته جاری افزود: قنادی ها در گروه یک شغلی قرار دارند اما با وجود تعطیلی بازار می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.
معاون امور بازرگانی داخلی و توسعه تجارت صمت قم اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای واحدهای درجه یک 36 هزار تومان و برای واحدهای درجه دو 31 هزار تومان تعیین شده است.
وی در ادامه توضیح داد: اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان نیز ملزم به تهیه و توزیع نرخنامه های مندرج به صورت مجزا و بر اساس نوع درجه در میان واحدهای تحت پوشش خود می باشد.
پروان ضمن بیان اینکه نرخ هر کیلوگرم زولبیا و بامیه گل بزرگ سفارشی و دارای مغز گردو توافقی است عنوان کرد: شهروندان محترم در صورت مشاهده تخلف گران فروشی و موارد دیگر با شماره 124 تماس گرفته و آن را گزارش کنند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 258
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران