پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 587476 تاریخ : 1400/06/09-12:45:08
,7,4,
قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس 1,815 دلار

در معاملات امروز؛

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس 1,815 دلار

افت ارزش دلار پس از اظهارات رئیس فدرال رزرو در هفته گذشته و پایین آمدن آن تا کمترین سطح 2 هفته ای، باعث شد قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، سه شنبه، تقویت شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از سی ان بی سی، افت ارزش دلار پس از اظهارات رئیس فدرال رزرو در هفته گذشته و پایین آمدن آن تا کمترین سطح 2 هفته ای، باعث شد قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، سه شنبه، تقویت شود.

روز جمعه پس از اظهارات رئیس بانک مرکزی آمریکا که اعلام کرد اعضای این بانک عجله ای برای بالا بردن نرخ بهره ندارند، دلار با بدترین افت روزانه خود در یک ماه اخیر روبرو شد و در معاملات دیروز هم در همین سطح باقی ماند.

قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات گلد، تا ساعت 11:34 به وقت تهران، 0.30 درصد رشد کرد و به 1,815.66 دلار رسید.

قیمت پیش خرید هر اونس طلای آمریکا هم تا این لحظه 0.30 درصد رشد کرد و به 1,817.70 دلار رسید.

شاخص دلار در معاملات امروز 0.20 درصد در مقابل ارزهای جهان افت کرد و باعث شد قیمت خرید طلا برای دارندگان ارزهای غیردلاری ارزان تر شده و تقاضا برای خرید آن بالا برود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 222
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران