پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 593975 تاریخ : 1400/11/18-10:10:34
,6,
قرعه کشی عرضه 6 محصول سایپا در دو طرح پیش فروش برگزار شد/ اسامی منتخبین دوشنبه اعلام می شود

قرعه کشی عرضه 6 محصول سایپا در دو طرح پیش فروش برگزار شد/ اسامی منتخبین دوشنبه اعلام می شود

قرعه کشی دو طرح پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید 6 محصول سایپا در هفته سوم بهمن ماه 1400 انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت 20 روز یکشنبه، 17 بهمن ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازسایپانیوز، قرعه کشی دو طرح پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در تولید 6 محصول سایپا شامل کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.آر، کوییک.اس، شاهین.جی، ساینا.اس و سایپا151 با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح اخیر پیش فروش یک ساله سایپا 99 هزار و 710 نفر شرکت کردند که 97 هزار و 911 نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش 32 هزار و 300خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، 64 هزار و 600 نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح 6 هزار دستگاه خودرو شاهین.جی عرضه می شود. علاوه بر این 6 هزار دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، 5 هزار دستگاه کوییک.آر، هزار و 800 دستگاه کوییک.اس، 12 هزار دستگاه ساینا.اس و هزار و 500 دستگاه سایپا 151 عرضه می شود.

همچنین در طرح پیش فروش مشارکت در تولید سایپا 28 هزار و 395 نفر شرکت کردند که 25 هزار و 411 نفر واجد شرایط شناخته شده اند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش 13 هزار خودرو است و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، بر اساس قرعه کشی تمامی افراد متقاضی به صورت منتخبین اصلی و رزرو مشخص شدند.

اسامی منتخب دو طرح پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امروز -یک شنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت 20 روز یکشنبه به مدت 3 روز فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین دو طرح پیش فروش، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 229
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران