پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 576620 تاریخ : 1400/01/17-17:37:49
,13,9,
فرارسیدن نوروز 1400و اقدامات اداره طبیعی سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران:

فرارسیدن نوروز 1400و اقدامات اداره طبیعی سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران

با توجه به فرارسیدن ایام نوروز سال 1400و نظر به اهمیت انجام پیش بینی های لازم در زمینه ارائه بهترین خدمات به هموطنان گرامی، اقداماتی توسط اداره نظارت و ارزیابی فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران در نظر گرفته شده است.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازمعاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران -با توجه به فرارسیدن ایام نوروز سال 1400و نظر به اهمیت انجام پیش­بینی­های لازم در زمینه ارائه بهترین خدمات به هموطنان گرامی، اقدامات زیر توسط اداره نظارت و ارزیابی فراورده­های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران به انجام رسیده است:


1) به منظور نظارت بر عرضه فرآورده­های طبیعی، سنتی و مکمل، هماهنگی لازم با اتاق اصناف به عمل آمده است تا در مدت اجرای طرح نظارت نوروزی، بازرسی­های ادواری و موردی (رسیدگی به شکایات) از واحدهای عرضه گیاهان دارویی (عطاری­ها) به عمل آید.

2) به منظور حصول اطمینان از عدم عرضه مکمل­های ورزشی در باشگاه­ها، هماهنگی لازم با اداره ورزش و جوانان استان تهران به عمل آمده است تا در مدت اجرای طرح نظارت نوروزی، بازرسی­های ادواری و موردی (رسیدگی به شکایات) از باشگاه­های ورزشی به عمل آید.

3) به منظور حصول اطمینان از تأمین شیرخشک های رژیمی و غذای ویژه بیماران متابولیک، هماهنگی لازم با همکاران در بیمارستان حضرت علی اصغر و دیگر مراجع درگیر، جهت ایجاد ذخیره مناسب و ارسال این اقلام برای بیماران از طریق پست، به انجام رسیده است.

4) والدین برای دریافت آن دسته از شیرخشک­های رژیمی و غذای ویژه بیماران متابولیک که از طریق داروخانه قابل تأمین می­باشد، می­توانند در شهر تهران، به داروخانه 29 فروردین، واقع در خیابان کارگر جنوبی، نبش خیابان جنگ مراجعه نمایند. تلفن تماس داروخانه 66401016 می­باشد.

5) برای حصول اطمینان از کافی بودن موجودی شیرخشک­های رژیمی، برنامه ویژه نظارت و بازرسی از داروخانه­های مناطق زیرپوشش دانشگاه از تاریخ99/12/15 آغاز و تا 1400/01/15ادامه خواهد داشت.

6) کارشناسان اداره نظارت و ارزیابی فراورده­های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه ایران، ضمن حضور در شرکت­های پخش کننده شیرخشک­های رژیمی و غذای ویژه بیماران متابولیک ، از تأمین به موقع نیازهای داروخانه­های زیرپوشش این دانشگاه، اطمینان حاصل نموده­اند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 234
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران