پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 595725 تاریخ : 1401/01/31-11:32:01
,1,
«عدالت» نقطه بارز زندگی اجتماعی، حضرت علی علیه السلام

«عدالت» نقطه بارز زندگی اجتماعی، حضرت علی علیه السلام

مدیرعامل بانک شهر در پیامی فرارسیدن، بیست و یکم ماه رمضان و سالروز شهادت مولی الموحدین، امیرالمؤمنین،حضرت علی (ع) را تسلیت گفت و «عدالت» را نقطه بارز زندگی اجتماعی آن حضرت برشمرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام سیدمحمدمهدی احمدی به شرح زیر است:

«بسم الله و بالله و فی سبیل الله، فزت و رب الکعبه»

بیست و یکم رمضان، سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) متضمّن یکی از تلخترین خاطره های تاریخ جهان اسلام است. روزی که آسمان شهر کوفه به خون نشست و شمشیر مسموم نفاق و کین، شیعیان و مظلومان عالم را یتیم کرد.
اگر چه خورشید فروزان حیات امام علی علیه السلام، در افق روز بیست یکم رمضان در آسمان شهر کوفه غروب کرد اما اراده الهی، برطلوع و جاودانگی مولی الموحدین، امیرالمؤمنین استوار است، آنچنان که «عدالت» آفتاب پرفروغ و نقطه بارز زندگی اجتماعی آن حضرت، همچون نور خدا بر تارک جهان و جهانیان خواهد درخشید و سلوک معنوی و کردار و گفتار امام مؤمنان، چراغ و روشنگر راه مردان خدا و حق جویان و یکتاپرستان جهان خواهد بود.
اینجانب، فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه و غمبار مولا و سرور پرهیزگاران عالم، حضرت علی (ع) را به همه آزادگان و عدالت جویان جهان و هم میهنان روزه دار و خداشناس به ویژه همکاران مومن و عزیزم در خانواده بزرگ بانک شهر، تسلیت عرض می¬کنم.
از خداوند متعال مسئلت دارم، همه ما را به معنای واقعی کلمه، شیعه ی امیرالمؤمنین و از رهروان راستین آن امام همام قرار دهد.
سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیأت مدیره


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران