پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 620542 تاریخ : 1401/07/30-09:39:19
,13,
صادرات روزانه تخم مرغ به 1200 تن رسید

صادرات روزانه تخم مرغ به 1200 تن رسید

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: هم اکنون تخم مرغ 25 تا 30 درصد ارزانتر از نرخ واقعی و تمام شده عرضه می شود.

به گزارش بانک و صنعت، حمیدرضا کاشانی گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 34 تا 35 هزار تومان است که از نرخ تمام شده واقعی 25 تا 30 درصد کمتر است.

به گفته او، علی رغم آنکه معاون اول رئیس جمهور قول دادند که نرخ تخم مرغ پایان شهریور اصلاح و طلب مرغداران داده می شود، اما هنوز هیچ اقدامی انجام ندادند.
کاشانی می گوید: با توجه به افزایش هزینه تمام شده تولید و عرضه تخم مرغ هزار تا هزار و 500 تومان کمتر از نرخ مصوب و قیمت تمام شده تولید، آینده صنعت مرغداری در معرض خطر است.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: بنابر آمار روزانه هزار تا هزار و 200 تن تخم مرغ صادر می شود، همچنین از ابتدای سال 10 هزار تن تخم مرغ صادر شده است.
بنابر گفته کاشانی، بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که تخم مرغ در میادین 84 تا 88 هزار تومان و خرده فروشی ها 90 تا 95 هزار تومان است که این امر تخلف و گران فروشی محسوب می شود.
طبق آمار اعلامی روزانه 3 هزار و 100 تا 3 هزار و 300 تن تخم مرغ در کشور تولید می شود که مازاد تولید و بی توجهی مسئولان به اصلاح قیمت تداوم تولید در آینده را به خطر می اندازد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 243
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران