پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 596509 تاریخ : 1401/02/31-12:40:48
,3,22,
شعبه شهید مطهری گرگان بانک قرض الحسنه مهر ایران جابه جا شد

شعبه شهید مطهری گرگان بانک قرض الحسنه مهر ایران جابه جا شد

با هدف افزایش بازدهی در عملکرد و پاسخگویی بهتر به مشتریان ارزنده و سازمانی استان، شعبه شهید مطهری گرگان (6201) به محل جدید انتقال یافت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، شعبه شهید مطهری گرگان نخستین شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان و از جمله شعب دارای مشتریان متعدد سازمانی و ارزنده در این استان است. برای پاسخگویی مناسب و بهتر به مشتریان به محل جدید واقع در خیابان شهید مطهری جنوبی منتقل شد.

گفتنی است شعبه شهید مطهری هم اکنون دارای بیش از 1340 میلیارد ریال منابع است که سازمان های مهمی همچون استانداری گلستان، بنیاد مسکن و سازمان نظام مهندسی با بیش از 18هزار نفر از جمله مشتریان سازمانی و ارزنده شعبه شهید مطهری گرگان به شمار می روند.

مشتریان محترم بانک می توانند برای دریافت خدمات از این شعبه به آدرس گرگان خیابان شهید مطهری جنوبی نبش پمپ بنزین مراجعه کرده یا با شماره تلفن 01732159610 تماس بگیرند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 240
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران