پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670440 تاریخ : 1402/09/12-18:00:49
,10025,
شعبه تخصصی بیمه های زندگی بیمه ملت در ارومیه افتتاح شد

با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره؛

شعبه تخصصی بیمه های زندگی بیمه ملت در ارومیه افتتاح شد

طی مراسمی با حضور مدیرعامل، رئیس و نائب رئیس هیئت مدیره بیمه ملت، شعبه بیمه های زندگی این شرکت در استان آذربایجان غربی افتتاح شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، شعبه بیمه های زندگی این شرکت در ارومیه در مراسمی با حضور علی رضا یزدان دوست مدیرعامل، داود قاسم پور رئیس و محمدتقی چراغی نائب رئیس هیئت مدیره به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

مدیرعامل بیمه ملت در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به عزم مدیران ارشد شرکت برای خدمت رسانی بهتر و دسترسی آسان بیمه گزاران به محصولات بیمه ای شرکت، گفت: بر این اساس و با موافقت اعضای محترم هیئت مدیره شرکت، شعبه تخصصی بیمه های زندگی در استان آذربایجان غربی افتتاح شد و انتظارمان این است که پرتفوی مناسبی برای شرکت در این بخش جذب شود.

وی افزود: در کنار موضوع افتتاح شعبه و به لحاظ تخصصی بودن موضوع، ضرورت آموزش درست نیروی انسانی در جهت جذب پرتفوی بیمه های زندگی احساس شد و در این جهت کادر مجرب و آگاه نیز در این استان مشغول کار هستند و قطعا با اقدام امروز دریچه جدیدی برای دستیابی به اهداف شرکت و کسب سهم بازار در حوزه بیمه های زندگی گشوده خواهد شد.

یزدان دوست تصریح کرد: تلاش شده تا آموزش و توسعه نیروی انسانی با هدف همگامی با تغییرات سازمانی و محیط اجتماعی صورت گیرد تا تک تک افراد بتوانند به طور مؤثر فعالیت هایشان را ادامه داده و با حفظ کارایی، اثربخشی حرفه ای خود را نیز افزایش دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران