پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 617068 تاریخ : 1401/03/29-09:24:58
,3,
شرکت های دانش بنیان استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند وام 500 میلیون تومانی دریافت کنند

شرکت های دانش بنیان استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند وام 500 میلیون تومانی دریافت کنند

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، پرداخت وام حقوقی برای نخستین بار در بانک قرض الحسنه مهر ایران تا سقف 500 میلیون تومان برای حمایت از شرکت های دانش بنیان کوچک و خرد آغاز شده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی نژاد» در سفر خود به یاسوج اظهار داشت: پرداخت 100 فقره وام 500 میلیون تومانی به شرکت های دانش بنیان پارک پردیس تهران برای رونق اشتغال دانش بنیان، در بانک قرض الحسنه مهر ایران تصویب شده است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های مطلوب کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های مختلف، شرکت های دانش بنیان این استان می توانند از وام 500 میلیون تومانی بانک قرض الحسنه مهر ایران استفاده کنند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به اینکه این بانک بر اساس سیاست های ابلاغی و اساسنامه بانک در حوزه قرض الحسنه و پرداخت های خرد کار می کند، بیان داشت: در سال 1400 بیش از 1200 فقره وام ازدواج به مبلغ یک هزارو 76 میلیارد ریال به متقاضیان این وام در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت کرده است.

شمسی نژاد گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در زمینه وام تکلیفی در حوزه کمیته امداد و بهزیستی بیش از 3378 فقره وام به مبلغ بیش از 449 میلیارد ریال به مددجویان این 2 نهاد در کهگیلویه و بویراحمد پرداخته است.

وی ابراز داشت: بر اساس سیاست های ابلاغی بانک مرکزی، بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه وام تکلیفی قرض الحسنه جزو بانک های برتر کشور است و در کهگیلویه و بویراحمد نیز بیشترین میزان وام قرض الحسنه خرد را این بانک پرداخته است.

رتبه نخست ضریب نفوذ نقدینگی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: بر اساس سیاست ابلاغی سال 1401 مبنی بر افزایش سقف وام قرض الحسنه شخص حقیقی از 50 به 200 میلیون تومان و همچنین آغاز پرداخت وام قرض الحسنه شخص حقوقی تا 500 میلیون تومان، افراد، شرکت ها و سازمان ها می توانند این وام ها را دریافت کنند.

وی گفت: افرادی که قبلاً از وام قرض الحسنه استفاده کرده اند، می توانند این مبلغ را تا 200 میلیون تومان در سال 1401 افزایش دهند.

شمسی نژاد افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران رتبه نخست ضریب نفوذ نقدینگی در استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: از نظر منابع، این بانک چهارمین بانک کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود و با توجه به ظرفیت های بی شمار این استان در پرداخت وام اشتغال زایی خرد هیچ گونه مشکلی ندارد.

وی اظهار داشت: پرداخت وام قرض الحسنه برای افراد و کسبه تا سقف 200 میلیون با توجه به گردش مالی آن ها در بانک قرض الحسنه مهر ایران قابل پرداخت است.

شمسی نژاد در خصوص پرداخت وام تکلیفی ازدواج و فرزندآوری گفت: وام ازدواج پرداخت شده از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در سال 1400 نسبت به سال 1399 در کل کشور با افزایش 250 درصدی روبه رو بوده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران