پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669925 تاریخ : 1402/08/15-17:42:32
,10025,
شروع ثبت نام طرح بیمه تکمیلی درمان آرامش کوثر

به مدت یک ماه برای بازنشستگان ن.م

شروع ثبت نام طرح بیمه تکمیلی درمان آرامش کوثر

ثبت نام طرح «بیمه تکمیلی درمان آرامش کوثر» ویژه بازنشستگان محترم نیروهای مسلح از 15 آبان ماه به مدت یک ماه شروع شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر و اعلام مدیر بیمه های درمان، در جهت تکریم بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سابا، این عزیزان می توانند از 15 آبان ماه به مدت یک ماه با مراجعه به تارنمای شرکت به نشانی kins.ir و یا مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک ساتا در طرح «بیمه تکمیلی درمان آرامش کوثر» 1402 ثبت نام کنند.

هنگام مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک ساتا لازم است بازنشستگان محترم اصل شناسنامه و کارت ملی سرپرست، آخرین برگه حقوقی سرپرست و اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی افراد خانواده را همراه داشته باشند.

لازم به توضیح است ثبت نام در این طرح اختیاری است و هیچ هزینه ای برای ثبت نام دریافت نمی شود. این بیمه نامه که اعتبار آن از ابتدای آذر ماه آغاز می گردد، با افزایش تعهدات نسبت به سال قبل در قالب دو طرح با حق بیمه ماهانه 270 هزار تومان و 210 هزار تومان به ازای هرنفر ارائه می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران